van het begin tot het einde geboeit, prachtige film die meerdere malen te bekijken is
ik vind 2012 film leuk!!
gr jaffar
hele goede film, het zou nog leuker zijn als ze een vervolg op maken. over hoe ze alles opnieuwe opbouwen enzo.
Deze film is eigenlijk echt over the top! Maar toch leuk om hem weer eens gezien te hebben, beelden zijn wel top.
Je moet een hele tijd wachten voordat het visueel indrukwekkende spektakel begint, maar helaas wordt dit tenietgedaan door de toenemende irritatie aan het "verhaal", dat werkelijk te onnozel voor woorden is. Er hadden heel wat overbodige scenes en verhaallijnen weggelaten kunnen worden, de film duurt echt veel te lang zo. Een 5..
mwaoh! onderhoudend maar wel to much van hetzelfde
Bij het begin van een film moet soms wat geduld hebben om geboeïd te geraken en om mee te zijn. Een opeenvolging van oninteressante scenes die elkaar maar bleven opvolgen was er te veel aan, spijtig na een klein half uur hadden we er genoeg van.
Goede film. Heb er van genoten, zoals altijd zijn rampen films overdreven...
ik ben een liefhebber van rampenfilms en vond dit een uitstekende spectaculaire film, met erg mooie beelden, goed gemaakt hoor. Natuurlijk een mager verhaal, maar daar gaat het niet om wat mijn betreft. Ik vond het een uitstekende actie-rampen film! heb ervan genoten!