13 (2010) Remake van '13 Tzameti' waarin een naïeve jongen de identiteit van een dode man aanneemt en verwikkeld raakt in gruwelijke spelletjes om mensenlevens

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (2 stemmen)
Jouw cijfer:

Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: 13 (2010)

Administrator

Standaard Geef jouw reactie

Wat vind jij van deze film?

Regisseur lordhumangus's schermafbeelding

Standaard

Een aardige film alleen het begin is jammer waardoor voor de kijker al een stuk verrassing weggenomen wordt wat best jammer is. Eenmaal daarover heengezet is het een goeddoordachte film zonder enige poespas. 4 sterren.

Producent

Standaard

Ik vond het begin nog wel boeiend. Waar stort die jongen Vince zich in?. Als het een sick spel blijkt te zijn is voor mij de aardigheid eraf. Verder weinig over te vertellen, zonder te spoileren. Ook het einde is erg onbevredigend. Dan wordt er door de sterrencast met uitzondering van Sam Riley beroerd geacteerd. Vooral Statham was super ongeloofwaardig. Kortom een film om gewoon over te slaan. Van mij 2 sterren.

Producent Tarkus's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Fans van Jason Statham zullen waarschijnlijk teleurgesteld zijn als ze deze film hebben bekeken, Statham staat toch vooral voor actie, en dat is in deze film niet aanwezig.
    Het is wel een redelijk goede thriller met een luguber thema dat toch voor voldoende spanning zorgt.
    Enkele grote namen in de cast zorgen vooral als publiekstrekker.

Regels voor berichten