22 mei (2010) Belgisch psychodrama van de regisseur van Ex Drummer, over de bewaker van een winkelcentrum waar een jongen zichzelf tot ontploffing brengt

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

4 van de 10 sterren (14 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: 22 mei (2010)

Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard 22 mei (2010)

Wat vind jij van deze film?

Crew stijnD's schermafbeelding

Standaard

tjaa..
    achja..
    wat moet je hier nou van vinden

Producent Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Klinkt als een knaller van een hit.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding

Standaard

Had al iets gehoord van de film maar het concept lijkt me leuk maar alleen al het feit dat het een belgische film is en de regiseeur van Ex-drummer het geheel maakt heb ik er minder vertrouwen in.

Crew
    3 van de 10 sterren

Standaard

Ik moet na het zien van deze film toch concluderen dat de belgen wel veeeeel betere films hebben gemaakt bijv helaas der dingen.

Figurant
    4 van de 10 sterren

Standaard

ik had er best wat van verwacht, gezien het de regisseur is van ex-drummer ( die vond ik redelijk ) maar na het zien van de film moet ik toch concluderen dat het niet veel soeps is !!! 2 stars.

Producent Tarkus's schermafbeelding
    1 van de 10 sterren

Standaard

Dacht dat dit wel een spannende film zou zijn, met veel actie, maar ben bedrogen uitgekomen.
    Dit is rommel van de bovenste plank, saai en slaapverwekkend.
    De laatste tijd zijn er veel goede filmen in België gemaakt die het niveau van de Vlaamse film naar een hoger niveau tilden, deze film zorgt ervoor dat dat weer de dieperik induikt, en nog geen klein beetje.
    De laagste score, omdat ik iets moet geven, maar 0 sterren is hier zeker op zijn plaats.

Figurant
    9 van de 10 sterren

Standaard

Vreemde reactie hierboven. Actie had ik bijvoorbeeld helemaal niet verwacht. Ik had eigenlijk de juiste verwachtingen voor deze film want ze werden zelfs overtroffen. Ik vind Koen Mortier een zeer degelijke regisseur. Hij stelde mij al heel tevreden met het marginale, vuile, harde maar komische Ex Drummer. Dus ik was zeer tevreden dat hij een nieuwe film ging uitbrengen. En het is een erg indrukwekkende film. Het is behoorlijk vaag maar ik vind het wel iets hebben, het laat je na afloop toch wat nadenken. De film is vooral rauw en geeft zelfs een slecht gevoel. Een verschrikkelijk beklemmende sfeer heeft daar mee te maken. Ook wel het harde verhaal waar ik na afloop toch even bij stil stond.
    Visueel ook zeker mooi gedaan. Hier is werk van gemaakt geweest wat vele Vlaamse regisseurs niet doen. Voor mij is dit de beste Vlaamse film die ik tot nu toe gezien heb.

9/10

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    2 van de 10 sterren

Standaard

Interessant en duister uitgangs punt, maar wordt toch gauw te saai en vaag.

Figurant

Standaard

beetje een hele rare, maar toch mooie film.
    in het begin snap je er nog niet veel van, maar op het einde valt alles een beetje in elkaar.
    het is niet een geweldige aanrader, maar wel leuk om te kijken. verwacht er ook niet teveel van.
    even een compliment voor de SF!
    3/5

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten