Wat vind jij van deze film?
Geen groot avontuur meer voor Tykwer, zo te zien...terug naar de Duitse roots :-)
De film moet niet hebben van geloofwaardigheid; dat je in een miljoenenstad als Berlijn zowel de man als de vrouw dezelfde man tegenkomen en relatie aangaan...De vraag is waarom Tom Tykwer met zo'n verhaal geen film heeft gemaakt in Hollywood, terwijl hij Hollywood wel ontdekt had (Perfume, The International). Of zijn ze in Amerika wat kritischer dan Europa?..
Een redelijk Drama/Romantiek film...
Prima verhaal...
Maar het is wel rare liefde tussen twee mannen en een vrouw...
Voor deze film heeft geen komedie...
Redelijk acteerwerk...
Wel mooi HD kwaliteit...
Prima achtergrond muziek (Dolby Digital)...
Geen aanrader...
Eigenzinnige film; prachtige muziek & mooi gefilmd.
Een redelijke film. Maar iets van een komedie was ver te zoeken. Ik hou het alleen op drama. Als de film ongeloofwaardig is laat ik in het midden. Maar het verhaal was prima! Het gebeurt in onze dagelijkse leven ook. Het is niets nieuws, dus ook niet raar. Face it! Verder was alles prima in beeld gebracht. Het geluid was goed en een mooie HD beeld. Ik geef toch 3 stars. 1 ster ervan gaat naar Film1![]()
Wel aparte film niet alleen qua verhaal maar ook montage, muziekkeuze, div. culturele oevoegingen als een ballet etc. waren zeker eens anders dan anders.
vond het te hoogdravend. Mooie beelden, dat wel maar kil en te veel ethische schokken na elkaar. Men deed er alles aan om de kijker wakker te provoceren, de verpleegster die de hoofdrolspeler zijn teelbal afsnijdt om vervolgens te zeggen dat ze een abortus deed na hun one night stand tien jaar geleden. Bij Almodovar zou het nog passen, maar die weet ten minste warmte over te brengen. Dit was koel en arty farty.