Wat vind jij van deze film?
wat een broodje aap verhaal !!! aliens en vooral een hoop open deuren intrappen... 2 stars.
Gisteravond zijn de zenders een beetje door elkaar gehaald volgens mij. Ik kreeg RTL7 op mijn Film1 Premiere-kanaal, alleen zag ik nog wel het Film1-logo en er was geen reklame.
Een film van After Dark én Syfy.... Genoeg gezegd denk ik![]()
Als je van leuke B-films houdt is die best leuk, maar verwacht geen Hollywood produktie.
Na alle negatieve recensies gelezen te hebben was mijn verwachting ook zeer laag. Al met al vond ik het nog een aardig te pruimen film. Ja, het is een B-film. Ja, er wordt duidelijk geleend van films als Alien en The Thing. Ik kreeg er ook een beetje cheap X-Files vibe bij. De aliens vond ik vrij goed gemaakt en was niet nep-cgi, zoals met veel SyFy B-films wel het geval is. Het acteerwerk was matig tot goed. Al met al een film waarbij je niet te veel moet nadenken en vooral mee moet gaan in het verhaal. Net een voldoende, 6 sterren.
Poe, wat een slechte film, ik ken films uit de jaren 80 die betere special effects hebben.
Een b-film hoeft per definitie niet slecht te zijn en kan zelfs heel leuk zijn. Dat was deze film echter ook niet.
Heel knullig.
Ik snap het niet echt, gezien bovenstaande reacties vond dit een alleraardigste film met een goed en mooi eind!
Geen goede film...
Horror is mijn smaak niet...
Overdreven SF, veel bloederige...
Geen moeite waard...
Tja wie houdt van horror?
Dan moet je maar kijken...
Slechte B film die eigenlijk meer thuis hoort op sy-fy, die deze film ook gemaakt heeft. Slecht.