Hehe, daar issie dan eindelijk, donderdag ist zover, dan in de bios en ik ga hem zekerweten snel zien!! BYE
Hehe, daar issie dan eindelijk, donderdag ist zover, dan in de bios en ik ga hem zekerweten snel zien!! BYE
het lijkt me onwijs leipe film en erg goed ook jammer alleen dat hij pas op 23 januari uitkomt
is dit niet zo'n ontzettend diepgaande film? want dat zou jammer zijn, dat past niet bij eminem
Ookal is het een diepgaande film, het past misschien niet bij eminem als rapper, maar misschien wel als eminem als acteur.
ik heb er al zoveel over gehoord heb de cd van de film gekocht het is gewoon een super vette film
Ik ga er echt wel heen
SAAi kan Ik zeggen Eminem en Drama dat past toch niet bij elkaar???
Ik vind het heel erg tof die film en als het komt in NL ga ik naar de bio. dan. Eminem vind ik een heel erg toffe rapper!!!!!
Jaah Eminem is echt the best en 16 jan. ga ik echt naar de premiere toe. En inderdaad als Eminem niet diepgaand is ben ik de paus. Al zijn teksten zijn diepgaand let er voor de gein maar eens op!!!!
Ik heb de film nu twee maal gezien en ik was behoorlijk tevreden. Eminem acteert goed, ook al gaat het verhaal in principe nergens over. Verwacht geen wereldverhaal, maar het geheel hangt goed samen. Verder wou ik nog even zeggen dat de battles heel goed zijn en de laatste battle is naar mijn mening al half legendarisch. Ik ga alleen voor die battle al wéér naar de bios...
EMIN3M RULEZ!!!!!! De film is zeker te gek, kan niet wachten em te zien! De soundtrack cd is in ieder geval al onwijs goed!!!!!!!