Leuke komedie. De grapen stappelen zich in een hoog tempo op, dat helaas aan het begin. Dat het aan het einde wat serieuser werd, stoorde mij niet echt. Het is een leuke tienerkomedie.
Leuke komedie. De grapen stappelen zich in een hoog tempo op, dat helaas aan het begin. Dat het aan het einde wat serieuser werd, stoorde mij niet echt. Het is een leuke tienerkomedie.
leuke film voor met zn 2e..veel leuke humor
Vresenlijke film, veel te flauw ik vind zón film als scary movie wel leuk maar dit is gewoon te flauw. En ik begon mij ook te irriteren aan al die sex woordjes.Kunnen ze nou echt niets beters verzinne:S
Lijk me leuke film om te kijken...
Is Thinking Of You
Somewhere There's Someone
Who Dreams Of Your Smile,
And Finds In Your Presence
That Life Is Worthwhile..
When You Are Lonely,
Remember This Is True,
Somebody, Somewhere..
Is Thinking Of You.![]()
![]()
echt een vreselijke film was echt geen zek aan!
had hem leuker verwacht vond er niet zo veel aan....
Een veertig jarige man leeft een goed leventje, maar behoorlijk saai! Hij vermaakt zich prima en dat alles zonder het genot van sex. Hij wordt uitgenodigd door wat collega's en die komen erachter dat hij nog steeds maagd is. Hij krijgt behoorlijk wat tips in het versieren van vrouwen om maar te kunnen scoren! Dat wordt natuurlijk beloond met afwijzingen, gevaar voor eigen leven en leuke momenten. Dan ontmoet hij een sexy oma van zijn leeftijd!
Met een happy ending uiteraard.
Leuke momenten, maar echt geweldig vond ik de humor niet. Deze film wekte eerder het gevoel van zielig en medelijden voor andy op en ook voor de script schrijvers.. Mijn gevoel voor humor is dit behoorlijk ontgroeit. Het benodigde tits, dicks, bitches woorden zijn gebruikt om het leuk te houden voor de pupers onder ons.. Hoewel die hebben alle leeftijden
filmkenner dottey
dit is een leuke humorristische film.
vindt het wel een goede aanrader.
gr leeghooft
De grappigste film ooit,
Werd bijna de bioscoop uit gegooit omdat ik zo stuk ging!!!
vet komisch man
iedereen die hem nog niet gezien heeft die moet hem gaan kijken
NU!!!!!
greetz joren01