Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
De film geeft een beeld alsof het probeert angst aan te jagen hetgeen niet helemaal lukt. Het is vooral een traag verhaal waarin niet duidelijk wordt of het een droombeeld is of een echte reactie van mensen. De politiediensten die zo werken wijken erg van de werkelijkheid af maar steeds wordt gesuggereerd dat ze wel goed recherchewerk doen. Het haalt in de verste verte niet het niveau van Silence of the Lambs maar het wordt wel in die richting geduwd. Zelfs de poging is niet goed te noemen.
Mee eens, wat een slechte en saaie film is dit. Na drie kwartier ben ik gestopt met kijken.
wel dom van je dat je na drie kwartier gestopt bent met kijken, want nu heb je dus het moraal van het verhaal gemist, als je nu is meer geduld zou hebben en niet oppervlakkig zou reageren op een film die waarschijnlijk te moelijk te begrijpen is en jou te cognitieve vermogen op de proef stelt gewoon afkijkt. heb je er misschien een andere mening over. probeer zelf een keer een script te schrijven en een scenario te bedenken, ik denk dan dat je zelf ook niet zit te wachten op mensen die je film slecht beoordelen. natuurlijk is het een vrij land en kan je zeggen wat je wilt. maar over een film moet je eigenlijk gewoon goed nadenken voordat je een reactie plaatst op een reactie van iemand anders, die zelf ook niet doorheeft dat zijn zinsconstructies ook niet helemaal honderd zijn. dus mijn conclusie is dat je gewoon beter moet nadenken bij een film en goed moet kijken. en na drie kwartier kan je niet zeggen dat een film slecht is. waarom heb je de eerste drie kwartier wel gekeken dan. mijn vriendelijke groet aan Marcoowtje en delahajje die waarschijnlijk allebei te weinig of geen verstand hebben van het kijken naar een film.
Ik vond goede thrillerfilm. Het wordt moeilijk puzzel over de seriemoordenaar.
Ik heb helemaal uitgekeken. 3 ster geef ik voldoende.