Ik vond het een goede film, maar niet zo goed als ik hoorde en zelf verwacht had.
Ik vond het een goede film, maar niet zo goed als ik hoorde en zelf verwacht had.
Hoorde James Camron in een interview zeggen dat het inderdaad lastig iets origineels boven deze wereld te bedenken. Daarin vertelde hij dat ze de onderwater wereld gaan verkennen. een hele nieuwe wereld dat weer bijzondere wezens bevat.. Dit is helemaal niet aanbod gekomen in dit deel.. Plus komen mogelijke andere planeten aanbod..
Het vervolg zal er weer zo fake uitzien als de borsten van Pamela Anderson...
Het blijft onduidelijk waar de na'vi zelf van leven en hoe het"unobtainable mineraal " van Pandora benut kan worden. Wel mooie beelden, ook in 2d en goede actie. Joelx
deze is super goeeeeeeeeeeeeed perfecte actie hele goede geluid zeker een aanrader maar wel jmr dat ik de tweede nog niet heb gezien![]()
Normaal heb ik weinig met sciencefiction maar dit is echt een prachtige film, wat vooral heel mooi gemaakt is. Echt een aanrader dus
James Cameron deed fantastisch werk aan het maken van deze film, jaren en jaren werk! fantastisch. Wat je er ook van vind, de omgeving ziet er briljant uit! Ik ben zelf ook niet weg van dit genre, natuurlijk geen enkele film is perfect, bijvoorbeeld deze film duurde misschien wat te lang. Maar in ieder geval behoort hij wel tot één van de beste films ooit gemaakt.
Avatar is mijn lievelings film =D
geweldig
Deze Film is echt geweldig mooi gemaakt. Heb me geen moment verveelt in tijdens te film. Ik weet alleen niet of een vervolg de hoge verwachtingen kan waar maken die er zijn.
Pain Is Temporary, Pride Is Forever !!
''Some of you may die, but that's a sacrifice I am willing to make''.