Alice in Wonderland (2010) In Tim Burtons 3D bewerking van Alice in Wonderland, keert de 19-jarige Alice terug in de magische wereld waar ze als klein meisje al eens was geweest

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

8 van de 10 sterren (328 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 91
    Figurant

Standaard

Ik vind Johnny depp goed. want vanweggen dat hij af en toe in films. Als GOTHIC spelen.
    In me echte wereld ben ik Gothic. Daar kijk ik naar Sweeny Tod. En ook naar enge films. Johnny depp is very good. En ik vind ook Johnny depp goed in Public enemies. Ook zo mooie film!! Ik ga misschien ook kijken!!

Figurant
    9 van de 10 sterren

Standaard

Heb alle vertrouwen in Burtons vertolking. Dit is weer en film die een bezoek aan de bios waard is.

Figurant

Standaard

Heb de trailer in 3d gezien, schrok me kapot van The Cheshire Cat. Wel erg jammer dat deze niet in pathé komt. Dan maar naar schagen

Figurant

Standaard

o o o wat kijk ik hier naar uit!

Super Moderator Akasha's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcelHeins Bekijk bericht
    Heb de trailer in 3d gezien, schrok me kapot van The Cheshire Cat.
    Dat had ik nou ook!
    Ik wil m oa om die reden in 3D zien.
    Waarschijnlijk draait die in Ede. En anders ga ik lekker een dagje uit naar België.

Vanaf 1 maart kan je op http://www.friendsinwonderland.nl zien waar Alice in Wonderland draait.

Figurant Joost Weijtens's schermafbeelding

Standaard

Ik hoorde dat ie niet in de Europese bioscopen gaat draaien, wegens een conflict met walt disney. Weet iemand hier meer over? Zou wel balen zijn...

est
    est is offline
    Runner est's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Weijtens Bekijk bericht
    Ik hoorde dat ie niet in de Europese bioscopen gaat draaien, wegens een conflict met walt disney. Weet iemand hier meer over? Zou wel balen zijn...
    je moet effe goed checken waar ie wel draait,utopolis draait hem in ieder geval niet
    gelukkig scagen idd wel,met voorpremiere dus ik heb mijn kaarten !

Figurant

Standaard

conflict met walt disney en europese bioscopen gaat over de regel dat een film pas na 4 maanden op dvd uit mag komen. Walt disney probeerd deze periode nu steeds korter te maken, waardoor bioscopen de films korter kunnen draaien. Walt disney weit dit aan piraterij maar het is toch wel een grappig feitje dat het percentage wat op een bioscoop kaartje zit wat naar de filmmaatschappij gaat, de eerste paar weken het hoogst is : ) kortom disney kan meer geld vangen en bioscopen minder. Daarom is uit principe alice in wonderland geboycod (dit is namelijk ook al voor gekomen bij UP, die ook veel eerder dan de 4 genoemde maanden uit kwam op dvd) Nu is het hopen dat disney alsnog besluit de dvd release uit te stellen zodat de film toch overal kan draaien, maar ga ervan uit dat die kans zeeer klein is.

Super Moderator Akasha's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Weijtens Bekijk bericht
    In mijn vorige post (boven die van jou) staat een link naar de site waar op komt te staan waar Alice in Wonderland draait.

Meer nieuws staat natuurlijk op het Film1 blog.
    http://www.film1.nl/blog/12803-Biosc...-vertonen.html

Figurant

Standaard

jammer dat ie niet in de bios komt ik johnny depp graag willen zien

Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten