@Akasha : tnx! ik had dat nieuws over het hoofd gezien op de blogsite van film1
Ik ben ook echt blij dat ze hem nu toch vertonen. ik wil hem ook echt graag in 3D zien![]()
@Akasha : tnx! ik had dat nieuws over het hoofd gezien op de blogsite van film1
Ik ben ook echt blij dat ze hem nu toch vertonen. ik wil hem ook echt graag in 3D zien![]()
Hahaha kijkwijzer 9. Sinds die bestaat gooien ze ermee...
Deze film lijkt me echt goed wil hem egt zien in de Bios![]()
ik snap niet waarom disney zo moeilijk doet met die dvd data. maar lijkt me wel erg mooie film
41 Miljoen opgehaald op Vrijdag in Amerika. Avatar is weggestoot naar nummer 5, en Brooklyn Finest is met 4,7 miljoen op nummer 2 belandt. Maar die opende maar in 1901 zalen ofzo.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
gister naar de voorpremiere geweest,3d.wat een leuke film,eindelijk weer een echtefamiliefilm waar iedereen het leuk vind.3d vond ik prachtig,het word best subtiel gebruikt wat ik wel kon waarderen,het is allemaal al zo overweldigend dat het een beetje kon doorslaan maar dat hebben zegoed ontweken.enige jammere vond ik de muziek,teveel Sjakie en de chocoladefabriek herkening naar mijn mening.
in het begin was ik ook een beetje bang voor de mad hatter dat ie teveel op williewonla zou lijken maar nee hoor,na de eerste 2 regels zet ie al weer een zo andere persoon neer.leuke personages,verhaal is te voorspellen maar dat vond ik niet eens zo erg.
ik zou hem zo nog een x in de bios gaan bekijken omdat dit gewoon een film is die je zo groot mogelijk moet zien,blij te zien dat alle bioscopen dan ook overstag zijn gegaan,allemaal op naar de bios!!
er klopt iets niet met de releasedatum ik ben gister met mijn zus naar de bioscoop geweest was best een leuke film.
Vanaf de vrijdag voor de première waren er voorpremières. Heel raar, maar de releasedatum bleef toch op 10 maart staan.
--------
Ik ben speciaal naar Alice in Wonderland in IMAX 3D geweest. Het is een visueel spektakel dat op een groot doek met 12.000 watt geluid goed tot zijn recht komt. Alleen is duidelijk te zien dat Tim Burton de film niet speciaal met 3D in gedachten heeft gemaakt. De toevoeging van diepte is mooi, maar er vindt zoveel actie op de voorgrond plaats dat je de rest van het beeld kwijtraakt. Het net als bij Avatar allemaal wat minder snel gemoeten.
Toch heb ik mijn ogen uitgekeken en weer genoten van de samenwerking Johnny Depp - Tim Burton. 'Mensen die helemaal gek zijn, zijn de interessantste mensen', zegt Alice in de film. Zo is het maar net! Al moet je wel even aan ze wennen.![]()
ik ben er met een vriend heengweest en het is een super lauwe film met goei 3D techniek (vooral die Hoed van De Hoedenmaker)
het is een echte aanrader vooral voor Johnny Depp en Anna Hathaway-fans
ik zou hem een 9 1/2 geven.