Heel mooie film, weer een super film van Tim Burton: ik hou zo van zijn stijl! Prachtig decor en goed geacteerd, kostuums enzo waren ook erg mooi net als de special effects.
Heel mooie film, weer een super film van Tim Burton: ik hou zo van zijn stijl! Prachtig decor en goed geacteerd, kostuums enzo waren ook erg mooi net als de special effects.
Ik vond hem niet zo goed als ik verwacht had.. Zeker niet Johnny depp's beste werk.. De animaties waren wel super vet!
Candy doesn't have to have a point that's why it's candy
--Charlie--
mooien film ook leuk voor de kinderen enzo heb ge noten
De laatste week in Pathé en gisteren dus nog even snel de laatste voorstelling gepakt.
Wat een prachtige en overrompelend mooie film! VIJF STERREN!!!!
Een geslaagd vervolg op het oorspronkelijke verhaal. Zeker de moeite waard om te gaan zien.
Een typische Tim Burton film. zeker in imax was die de moeite waard!
Geschikt voor 8 jaar?
Ik hoorde uit een betrouwbare bron dat Tim Burton op dit moment bezig is met z'n nieuwe film. Het word opnieuw een Stop-Motion film. Maar meer weet ik ook niet.
OMG OMG OMG. Dit Is Echt Hele Maal Geweldig(Dat Is Mijn Menig) Echt het is inderdaad de moeite waard om er heen te gaan. heel heel veel fantasie! het is echt geweldig. ik ben er 2 keer heen geweest en ik wil eigenlijk nog wel een 3e keer ook!
XX
Visueel is het oogstrelend spektakel verpakt in een mooi verhaal.
P.s.
Die 2 dikkerds doen denken aan die ene uit de satire serie "little Britain" - Matt Lucas.
hhahaahaha