Arthur 3: De strijd tussen de twee werelden (2011) Derde film over Arthur en de piepkleine Minimoys waarin de boosaardige Malthazard is uitgegroeid tot een reus van twee meter groot

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (4 stemmen)
Jouw cijfer:

Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard Arthur 3: De strijd tussen de twee werelden (2010)

Wat vind jij van deze film?

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Leuke jeugdfilm, veel spektakel.

Crew

Standaard

Is er geen franse versie??? Zonder al die nederlandse ingesprokken stemmen???

Regisseur Quentin's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Er is door vele mensen al lang en vaak gepleit voor het (eveneens) uitzenden van de originele versies door Film1. Helaas lijkt daar nog steeds weinig gehoor aan gegeven te worden... :-/

Ja beste Film1 redactie, er zijn ook nog kijkers die liever het origineel zien i.p.v. een na-gekwekte versie door B-BNers... We zijn geen Duitsers.

Super Moderator Akasha's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quentin Bekijk bericht
    Er is door vele mensen al lang en vaak gepleit voor het (eveneens) uitzenden van de originele versies door Film1. Helaas lijkt daar nog steeds weinig gehoor aan gegeven te worden... :-/

Ja beste Film1 redactie, er zijn ook nog kijkers die liever het origineel zien i.p.v. een na-gekwekte versie door B-BNers... We zijn geen Duitsers.
    Beste Quentin,

Film1 zendt zoveel mogelijk de Originele versies van films uit. Echter in het geval van films die specifiek op kinderen gericht zijn, kiezen we er soms voor om alleen de Nederlandse versie uit te zenden. Die gebruiken we voor de kinderprogrammering op woensdag, zaterdag en zondag.
    Dit is bijvoorbeeld het geval bij Arthur 3, maar ook Van de kat geen kwaad. Het merendeel van de films zenden we ook in de originele versie uit.
    Volg Film1 op Twitter, Facebook, Google+ en Youtube

Figurant

Standaard

Leuke film voor jong en oud als je het mij vraagt.

Regisseur Quentin's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Akasha, bedankt voor de uitleg. Maar volgens mij kijken er vrij veel jongeren en volwassenen óók naar dit soort animatiefilms, niet alleen kleine kinderen die niet kunnen lezen en/of geen Engels verstaan. Ik denk dat de meeste (jong)volwassenen een keuze tussen een originele of nagesynchroniseerde versie zeker zullen waarderen. De originele versie kost (bijna) niks extra, die bestaat immers al. Dus waarom niet die (alternerend) óók uitzenden, desnoods 's nachts op incourante tijden. De meeste film liefhebbers hebben wel de mogelijkheid om een opname te programmeren. ;-)

Overigens is Arthur 3 een leuke, grappige film voor jong en oud. Ik had alleen liever de stemmen van grootheden als Iggy Pop en Lou Reed gehoord... ;-)

Figurant

Standaard

Bedankt Film1 voor het uitzenden van NL versies..!! Mijn 2 meiden van 4 genieten zo nog meer van de films..!! Altijd een feestje op de zaterdagochtend..!! Ze kijken er altijd naar uit..!! Elke week een verrassing welke film er nu komt..!! Arthur 3 is een super leuke film..!!

Super Moderator Akasha's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miss-femm Bekijk bericht
    Bedankt Film1 voor het uitzenden van NL versies..!! Mijn 2 meiden van 4 genieten zo nog meer van de films..!! Altijd een feestje op de zaterdagochtend..!! Ze kijken er altijd naar uit..!! Elke week een verrassing welke film er nu komt..!! Arthur 3 is een super leuke film..!!
    Bedankt voor het compliment! Dat vinden wij heel fijn om te horen.
    Volg Film1 op Twitter, Facebook, Google+ en Youtube

Regels voor berichten