Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
nee niet mijn film, vindt hem vaag en hij kon mijn in ieder geval totaal niet boeien. Ben dus afgehaakt. Zal ongetwijfeld voor de liefhebber een goede film zijn en normaal gesproken houd ik echt van franse films, maar deze ..nee dus.
Geen goede dramafilm...
Redelijk verhaal...
Homo of bio, nee niet mijn film...
Slechte acteerwerk...
Wel mooi HD kwaliteit...
Geen aanrader...
prachtige film, stylistisch.
pijnlijk, confronterend en mooi in beeld gebracht.
bijzonder camerawerk en kleuren.
Ik ben teleurgesteld. Ik dacht dat 'Xavier Dolan' weer een prachtige film neer zou zetten. Maar het viel een beetje tegen. Ik heb hem toch afgekeken, omdat ik altijd nieuwsgierig ben wat er gaat gebeuren, hahhahaha. Helemaal slecht was deze film niet. Ik hou wel van diverse films of het nou homo of bi or whatever... Het maakt mij helemaal niet uit! Wilde ik even gezegd hebben. Toch vind ik "Jái Tue Ma Mère" veel beter. Maar goed! Ik geef deze film 2,5 stars.
Laatst gewijzigd door wevandel; 06 December 2011 om 00:02 Reden: Er ging iets fout...
Een jaar na het succesvolle debuut Jai tué ma mère, komt Dolan met een verhaal over de vrienden Marie (Chokri) en Francis (Dolan), die allebei in de ban raken van Nicolas (Schneider). In de driehoeksverhouding die ontstaat ligt de focus op de beleving van verliefdheid, inclusief alle onbeheersbare gevoelens en onmacht van dien. Met indringende fotografie, spectaculaire slow motion en een kleurrijke mise-en-scène zet Dolan een waterdichte stijl neer. Aanrader.
Slechte saaie vage, niet pakkende film. Ben al snel afgehaakt. Ben een liefhebber van franse cinema, maar deze was toch wel erg slecht.
Nogal wezenloze, saaie, zich vortslepende film.