Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Sorry hoor, maar hier zit ik echt niet op te wachten? Vind het nog steeds een onbegrijpelijke keuze...
Dit gaat 'm niet worden denk ik, altijd zuur als de acteur die wij kennen niet meer in de films speelt.
Hij lijkt niet eens op spiderman uit de strips.. Tobey Maguire lijkt in ieder geval nog op de spiderman uit de strips en animatie serie.
Waarom een film maken die al populair is/was? Erg overbodig....
misschien inderdaad ietswat overbodig, maar dat wil nog niet zeggen dat dit geen goede film kan worden... beter een gave remake dan bijvoorbeeld een 4de deel maken van een supergave trilogie (denk een pirates..)
persoonlijk moet ik zeggen dat het er wel goed uitziet, en toby maguire zal ik zeker niet missen de rol was hem niet echt op het lijf geschreven.
Ik sluit me wel aan bij de rest van het commentaar, ik denk dat de meeste mensen niet echt zitten te wachten op nog een spidey movie.
hij ziet er wel stoerder uit dan de vorige.
Ik vond 'Tobey Maguire' wel geschikt als "Spider Man"en de rol was ook 100% op zijn lijf geschreven. Alle 3 delen waren top! (www.imdb.com/name/nm0001497/) Ik ben alleen bang dat 'Andrew Garfield' het niet zo goed zal doen en juist hij niet geknipt is voor de rol als "Spider Man." We zullen het gaan zien..... Ik ben benieuwd!