Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Klinkt leuk!
Ga er zeker naar toe, als hij uitkomt.
Taylor....tja, wat is die lkkr!
het is wel cool dat taylor in een actiefilm speelt .
YAAY hij komt aanstaande donderdag uit!!! Ga er zeker heen, vooral vanwege Taylor Lautner natuurlijk, maar de film zelf lijkt me ook wel spannend!!
Ik heb de film gezien, maar niet in de bioscoop. Ik ben groot fan van taylor lautner, alleen de film is te snel voorbij en de plot is veel te kort, wel jammer. Hij is verder wel leuk, maar meer ook niet. Voor degenen die de film niet in de bios willen zien maar op internet, ik heb de film gezien op moviesnl.com, met ondertiteling. Veel kijkplezier.
Die poster heeft qua vorm en kleur en letterype veel weg van een poster van Inception...
De film is mij zeer tegengevallen, vooral de acteerprestatie van Taylor Lautner laat te wensen over, en in deze film zijn shirt weer uit te trekken wilt hij eigenlijk zeggen: ik kan niet acteren, maar dit maak ik wel goed om mijn mooie lichaam te laten zien. Volgens mij heb ik voor het eerst een film gezien waarbij slecht geacteerd is door de hoofdpersoon maar alle andere bijrolspelers uitstekend acteren (Sigourney Weaver, Jason Isaacs, Maria Bello en Alfred Molina). Maar het slecht acteren en ongeloofwaardige verhaal kun je lief nemen als een actiefilm vol met goede acties zit, maar ook op dit gebied laat deze film het afweten.
Ik vond de film niet heel goed, de verhaallijn al helemaal niet. Taylor acteerde niet heel goed, en Lily Collins absoluut niet. Ik hoef hem denk ik niet vaker te zien. Jammer.
Deze film is stukken beter dan ik had verwacht.
Hoofdrolspeler Taylor Lautner (bekend uit de Twilight Saga) doet het ook zeer goed, boven alle verwachtingen zelfs.
En ook het scenario is prima, goed verhaal en een film boordevol actie.
Komt er nog eens bij dat de soundtrack ook nog eens zeer goed is, en je hebt een film die zeer de moeite is om te bekijken.