Heel mooie film, rollen zijn super neergezet!
Heel mooie film, rollen zijn super neergezet!
Leuk, en overwacht einde
een van de mindere Foster films...
Gemaakt voor de Amerikaanse markt en het sentiment spat er aan alle kanten vanaf.
Erg mooie film, ten eerste is de omgeving al verbijsterend, ten tweede vind ik het een goede fosterrol en ten derde is het bekende verhaal prachtig. "Luchtig" drama met een vleugje romantiek.
Ik vond 'm wel mooi. Best goed geacteerd.
En wat een omgeving, lekker veel natuur. Zo zou ik ook wel willen wonen.
Linkin Park, maNga, FT Island, Super Junior, Epik High, SHINee <3
mooie film: goed scenario, prachtige muziek en prima cast. en zeker gefilmd in een schitterende omgeving. drama, actie, romantiek...alles zit erin.
oude film dus al lang geleden gezien, ga hem nog wel kijken
Ik vond het een prachtige film, mooie sfeer, mooie kostuums, goed verhaal, zag er mooi uit.
Maar ik ben dan een fan van Jodie Foster. De relatie tussen haar en de koning is zo goed weergegeven. Als je van dit soort films houdt (romantiek dram) een hele mooie film.
Mocht je het boek hebben gelezen van mevrouw Leonowens, dan is deze film zeker geen aanrader. Mocht je een bovengemiddelde historische kennis hebben, dan wederom, niet kijken. Mocht je niet behept zijn met beide genoemde onderdelen, dan is dit een redelijk vermalelijk, puur Amerikaans, product. De kleurijke achtergronden vergoeden nogal wat.
gewoon een mooie film ,mooi decor enz