wat jij wilDat weet ik zelf ook wel maar dit week wel verschrikkelijk af van het boek. Niet zoals bij HP (en ja ik heb ook alle boeken gelezen en de films gezien) dat een aantal kleine dingetjes worden weggelaten of samengevat.
In afblijven gaan er gewoon hele stukken anders, dan in het boek en dat vind ik totaal niet kunnen. Ook wordt er niet genoeg in gegaan op het drugs probleem, die emotie zit er gewoon helemaal niet in zoals in het boek.
En ja ik vond het echt een verschrikkelijke film, Het ver ruineerde het hele verhaal.
Ook werd er tijdens de film een hoop commentaar gegeven door mede bioscoop gangers ('dit is echt de slechtste film die ik ooit heb gezien' en 'wat en slecht acteerwerk' ) dus 't is niet helemaal onzin die ik hier verkondig.
Afblijven was toen ik 12-13 was mijn favoriete boek (en nog steeds vind ik het verhaal geweldig) en als ze daar een film van maken moeten ze het boek eren en er geen waardeloos verhaal omheen breien en maar dit en dat veranderen
Harstikke fijn als mensen wel genieten van de film, maar ik kon wel janken toen ik zag wat ze hadden gedaan met het verhaal.![]()

Jeugddrama naar de bestseller van Carry Slee over een meisje dat mag dansen in een videoclip, maar aan de pillen raakt om haar zenuwen te bedwingen
LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren