Al pacino speelt in goede films... ik heb zelfs een werkstuk gemaakt heb een dikke 10 voor gekregen (H) ik heb al tot nu toe 13 films van hem gezien maar let maar op er komen meer....![]()
Al pacino speelt in goede films... ik heb zelfs een werkstuk gemaakt heb een dikke 10 voor gekregen (H) ik heb al tot nu toe 13 films van hem gezien maar let maar op er komen meer....![]()
Als jonge Michael heeft hij al mijn hart gestolen! Zijn rol in Donnie Brasco vond ik ontroerend! En op kolonel Slade ben ik verliefd geworden!!!
I'll be there in two shakes of a lamb's tail.
Al Pacino speelt altijd prachtige rollen.
De rol die mij het meeste zal bijblijven is die van kolonel in scent of a woman, gewoon prachtig.
Zeer goeie acteur !! ben dol op films van hem zoals Donnie Brasco of 88 minutes!!!![]()
Pain Is Temporary, Pride Is Forever !!
''Some of you may die, but that's a sacrifice I am willing to make''.
Een van mijn favoriete acteurs. En ja ook voor mij Heat (de tv-scene), Scent of a woman (WooHAA) en ja natuurlijk the Godfather.
voor zo'n acteur heb je maar weinig woorden nodig![]()
een van de beste acteurs ooit!
Al Pacino is een erg goede acteur. Maar ik ben meer fan van Robert DeNiroRobert heeft gewoon iets waardoor het echt leuk is om hem te zien acteren. Maar bij Al Pacino raak ik soms wel eens geirriteerd. Maar dat neemt niet weg van het feit dat Al Pacino een zeer goede acteur is vooral zijn rol in Dog Day Afternoon vond ik goed.
hele goede veelzijdige acteur, die soms het bloed onder je nagels haalt door zijn irritante gedrag maar ook erg aandoenlijk kan spelen. hij speelt zeer overtuigend.