Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
een film die ik snel weer wil vergeten. de film hefft redelijk grote namen, dat was ook de reden dat ik de film toch wilde zien. dat doe ik dus ook nooit weer.
Samuel L.Jackson die een seksverslaafde van haar verslaving probeerd af te helpen.
De film heeft totaal geen verassingen, na een 1 uurtje gaat het nog steeds over niks.
Er zitten wel geile stukjes in, dat is dan het enige plus puntje.
Lijkt me weer is wat anders.. het trekt toch mijn aandacht
Een topfilm is dit zeker niet. Het scenario is nogal rommelig, en had veel beter gekund.
Toch zijn de hoofdrollen zeer goed gespeeld, ook van Justin Timberlake, die hier weer goed is, al is zijn rol toch bijzonder klein in deze film.
Ook Christina Ricci speelt zeer goed, de tijd dat ze de dochter speelde in 'The Addams Family' heeft ze duidelijk achter zich gelaten.
Maar wat een muziek !!! Echt voor de bluesliefhebbers, en ook hier een pluim voor Samuel L. Jackson, die hier de nummers zelf vertolkt, en op een zeer prachtige manier, chapeau !!!
Alleen al voor de muziek moet je deze film zien.
Christina Ricci heeft me nooit kunnen boeien...maar in deze film deed ze me dat wel ! Het verhaal boeiden me ook...en de muziek in de film ook...al met al dus zeker de moeite van het kijken waard !
Wel goeie soundtrack!
Goede film, overtrof de verwachtingen
Geweldige film die laat zien hoe een harde maar faire Jackson omgaat met een borderline vrouw.
Een goede dramafilm...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Bekende acteur Samuel L. Jackson speelt goed...
Prima HD kwaliteit breedbeeld....
Prima achtergrond geluid/muziek (Dolby Digital)...