Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Voorpremiere gezien: een prima film!!
Voorpremiere gezien: zeker de moeite waard(aanrader)
Ik zat ook bij de voorpremiere en heb ook genoten. Leuke con-film, grappig en niet te voorspelbaar.
Gezien in de sneak preview,
Een echt leuke film, en helemaal niet verwacht van een amerikaanse film.
Heerlijke leuke, kleine details. Een niet complex verhaal dat neergezet is met prachtige figuren.
Mijn favoriet: Bang Bang (Rinko Kikuchi). Zegt geen woord te veel, maar is prachtig in haar haast nihilistische performance.
Een film die probeert in de buurt te komen van Le fabuleux destin d'Amélie Poulain of Roseanna's Grave, haalt dat net niet, maar omdat het amerikaans is, waarschijnlijk daar veel beter doet. Een absolute aanrader!
Oceans Eleven meets In Bruges, dat is de beste omschrijving van The Brothers Bloom. Een beetje originaliteit mist deze film,dat zeker door de rol van Adrien Brody. Het script van film zit vol verrassingen waar een paar aardig zijn, maar het meeste toch in de sloppen valt. Rachel Weisz en Mark Ruffalo zetten verfrissende rollen neer als de joodse oplichter en gedupeerde vrouw, en dat neemt de film toch in waarde. Conclusie - The Brothers Bloom is een aardige misdaad film maar geen echte komedie en nekt zich door de hoofdtrolspeler Brody, die niet in de goeie rollen van Ruffalo en Weisz. Een 6.3 voor deze film en een Go.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
kleurrijke film met prima acteerwerk, aardige film
Heerlijke film, ben het niet eens met vorige posters die zeggen dat de film orginaliteit ontbeert. Sterker nog alles behalve. De film bewijst nog maar eens weer dat humor niet altijd maar flauw alla scarry movie hoeft te zijn.(de discussie of dat humor is wil ik nog wel aangaan) maar ook heerlijk subtiel kan.
En subtiel kun je deze film op andere fronten weer helemaal niet noemen.
Ik heb in elk geval naar een heerlijk grappige film gekeken waar inderdaad ook nog een misdaadcomplotje inzit maar die is voor mij toch echt voor ondergeschikt belang.
Rachel weisz is briljant als altijd en ik denk dat Rinko Kikuchi een kilo coke heeft moeten opsnuiven om deze rol zo briljant te kunnen blijven spelen.
Toegegeven is dus dat deze bijrollen sterker waren dan de eigenlijke hoofdpersonen maar een kniesoor die daarop let.
op zich een aardige film apart verhaal en zit goed in elkaar en goed geacteerd