Een redelijk dramafilm...
Een langdurige verhaal...
Niet ontroerend verhaal...
Redelijk acteerwerk...
Kan spuiten (prik) niet tegen...
Mooi HD kwaliteit...
Geen moeite waard...
Een redelijk dramafilm...
Een langdurige verhaal...
Niet ontroerend verhaal...
Redelijk acteerwerk...
Kan spuiten (prik) niet tegen...
Mooi HD kwaliteit...
Geen moeite waard...
Waar komen toch altijd die vreemde reacties vandaan; lees dan eerst waar een film over gaat voor je gaat kijken dan kun je hem overslaan !!...(wie gaat een dergelijk drama nou versneld zitten bekijken; wat verwacht je dan te zien: achtervolgingscenes ofzo?!...)
Een prachtige film over een ellendige toestand in de wereld. Pas op het moment dat de mens merkt dat het einde nabij is, probeert hij nog te redden wat er te redden valt. Bardem is fantastisch en zou de Oscar meer dan verdiend hebben (ging naar Firth als ik me goed herinner).
deprimerende maar geweldige film over een man die niet lang meer te leven heeft,en alle fouten die hij gemaakt heeft weer goed wil maken !!! 4 stars.
Realistische film, hoe het ook kan zijn...., aangrijpend verhaal, het zal je maar gebeuren.., absoluut de moeite waard.
Mooi geacteerde donkere film, geen vrolijke film. Maar wel heel mooi, indrukwekkend.
Een donker drama waar je niet vrolijk van wordt als je er naar kijkt, maar dat hoeft ook niet perse. Goed geacteerd maar ik kan me heel goed voorstellen dat deze film niet iedereen zal bekoren, je moet er tenslotte maar van houden omdat ie niet grappig, snel of gezellig is om naar te kijken.
Trieste film over de harde werkelijkheid die helaas veel mensen overkomt. Zeer goed in beeld gebracht en geweldig acteerwerk. Maar inderdaad moet je wel van dit soort films houden. vier sterren dus.
Sterke film, ik vond hem niets aan, maar dat doet niets af aan de klasse van deze film, het is niet mijn smaak. Goed acteerwerk.
Heel indrukwekkende film van dé beste acteur die Spanje rijk is, Javier Bardem. Heb alle films gezien waar hij in speelt en hoe deze man zich inleeft in zijn rol, echt subliem!
Mooie film, triest verhaal. Had hem al gezien op het vrouwenfilm festival!