Gisteravond deze film gezien met twee andere mensen, want we hadden alledrie deze film op ons verlanglijstje staan. Ach, en dat het dan over ballet gaat waar je niks mee hebt dat neem je dan voor lief als de film verder goed spannend is. Ik vond de manier waarop de film gedraaid is (het camerawerk; zal wellicht een andere naam hebben) niet prettig. Het zal vast een reden hebben gehad en ik hoopte daar later in de film achter te komen maar ik weet het nu nog niet. Over het ballet ga ik niks zeggen want daar heb ik helemaal geen mening over (Natalie Portman zal het ongetwijfeld uitstekend gedaan hebben!) maar wat het verhaal van de film betreft, ik dacht alleen maar: wat moet ik hier nu mee? Ik kan het ook geen thriller noemen maar eerder een drama. Het is voor mij een film geweest die me achter liet met een zeer leeg gevoel. De film is me zwaar tegengevallen en heeft me totaal niet geraakt helaas. De andere twee kijkers hebben me trouwens ook geen duidelijkheid gegeven over hoe de film te plaatsen....

Oscarwinnares Natalie Portman schittert als een ballerina die haar duistere kanten ontdekt wanneer ze de bittere strijd aangaat met een rivale
LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren