Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Dat eindshot in de trailer ziet er echt eng uit...damn! Volgens mij worden we in de maling genomen en gaat de plot compleet de andere kant uit ;-)
De film heet Black Swan, ze verandert dus in een .....
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
vond dat stukje met die spiegel wel eem geniaal
voor de rest zaf t er wel aardig uit
heb hem net gezien! geweldig
ziet er interessant uit, geen idee wat ik van deze film moet verwachten
Een geweldige film en een geweldige actrice. Je moet je hoofd er bij houden en dan volg je het soms nog niet, maar een goed en meeslepend verhaal. En fijn dat Mila is nu ook een mooie filmrol op haar naam heeft van deze grote.
Darren Aronofsky strikes again....
ver van mijn bed show qua genre, ik ben misschien een cultuurbarbaar maar ik heb helemaal niets met ballet. Daarom is het heel goed om mij dan toch te laten blijven kijken. Wat een fantastische rol speelt Nathalie Portman, ik hoop oprecht dat zij die Oscar gaat krijgen. Wat een innerlijke strijd kunnen we zien, zelf als kijker begin je te twijfelen aan wat echt is en wat niet. Angstaanjagend spannend af en toe. Daarbij natuurlijk Mila Kunis... nee ik heb echt veel vervelendere dingen meegemaakt... aanrader !!!!
Prachtige film en wat een acteer prestatie! Deze oscar moet binnen zijn, kan niet anders. Zeer indrukwekkend...
Vond de film er een beetje overdreven... Maar ja wie ben ik weer.