Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Een prachtige serie, vooral door de ijzersterke vrouwelijke hoofdrol van Knudsen. Politiek kan wel degelijk spannend en intrigerend zijn. Fantastische serie van de makers van het al even briljante the Killing. Topseries komen tegenwoordig uit het koude noorden.
In het stukje begin kan het verhaal niet volgen...
Later nog spannender...
Prima acteerwerk...
Wel bekende acteur Søren Malling...
Ben benieuwd voor 2e deel...
Waanzinnig goede serie met top acteerwerk ,kunnen ze in holland een voorbeeld aan nemen ,en de amerikanen ook die brengen veel bagger ,en erg overdreven meestal en ja wat swellie schreef de top series komen zeker uit het hoge noorden zoals de eagle ,beck, ga zo door dan blijf ik zeker film1 kijken
Een mengeling van The Killing en In the Loop. Maar zonder de spanning en de humor. Het is het net niet, dus.
Zeer verrast door deze serie, normaal een hekel aan films/series in andere taal dan ENG of NL, maar deze serie volg ik zeker..... ben benieuwd naar volgende deel....
Zeker even de moeite nemen om te kijken en zelf je oordeel te vormen.
Na de zevende deel echt spannend verhaal...
Zeker top acteerwerk...
Goede serie maar de politieke verhalen moeten je liggen.
Die Denen kunnen er wel wat van. Na de serie (films) Those who kill, is dit ook weer een top serie. Geen vlakke karakters zoals zo vaak in Amerikaanse series, maar echte persoonlijkheden. Ik hoop dat Film1 meteen met seizoen 2 (2011) doorgaat. En IMDB suggereert dat er ook een serie gepland staat voor 2013 :-)
Geachte Redaktie
Ik vind het een geweldige serie, igezien t/m afl. 10, wanneer volgt 11.
heel graag bericht.
Laatst gewijzigd door meuh; 28 March 2012 om 09:35 Reden: e-mailadres weggehaald