Blood Work (2002) Dirty Harry wordt een dagje ouder.

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (17 stemmen)
Jouw cijfer:

Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Blood Work

Crew

Standaard

Het was mijn acteur niet en wordt ook mijn regisseur niet. Clint stop er alstjeblieft mee, doe het voor mij.

Crew
    6 van de 10 sterren

Standaard

Clint Eastwood heeft een lange, lange filmgeschiedenis opgebouwd. Als acteur in oudere films kon hij me vaak niet zo boeien. Als regisseur kan hij dat wel! Clint heeft een aantal prachtige films op zijn naam staan, zols ´The Bridges of Madison County´, ´A Perfect World´ en recentelijk nog ´Mystic River´. En dan heb ik het met vier Oscars bekroonde ´Unforgiven´ nog niet eens genoemd.
    Met ´Blood Work´ levert Clint een ouderwetse politie-actiethriller af, waar hij in een grijs verleden zo bekend om stond. Het aloude concept wordt daarbij natuurlijk beproefd: Clint als de wat stugge, maar toch menselijke speurneus die ondergewaardeerd wordt maar het uiteindelijk toch steeds bij het juiste eind heeft, sensuele vrouwen, natuurlijk een romance, een vader- en moederloos kind waar Clint zich over ontfermd en natuurlijk, de littekens op zijn lichaam. Oh ja, en niet te vergeten, de drank en medicijnen. En dan vergeet ik vast nog wel wat Clint-eigen trekjes. Maar ach, van een veteraan van het type Clint, met al zoveel prachtige films op zijn naam, zij het hem vergeven!

Crew Rick Deckard's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Clint blijft altijd goed zelfs in mindere films.

Regisseur brykiert's schermafbeelding
    6 van de 10 sterren

Standaard

Het is een aardige Actie/Thriller. Maar het eind is simpel en het blijft bij je dus een 2de x kijken is dan niet zo leuk meer.

Regisseur Quentin's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Aardige misdaadfilm met een ouder wordende Eastwood als ... ouder wordende agent met hartproblemen. Realistisch genoeg om te laten zien dat niemand aan de tijd ontsnapt, óók Clint niet. Het is niet z'n beste film, maar hij is toch best leuk om te zien, zeker als 'ie toch op Tv is. Jeff Daniels doet het leuk als 'Buddy'.

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Goede politiefilm!

Producent Tarkus's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Prima film met goed scenario en een puike Eastwood in de hoofdrol.
    Als regie is deze Eastwood-prent iets minder geslaagd, hij heeft al beter gedaan, maar het is toch wel een film om eens rustig bij te gaan zitten en te genieten van het intelligente en spannende verhaal.

Soortgelijke discussies

1. Rambo: First blood II
    Door kimstallone in forum R
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 07 December 2010, 22:55
  2. Reacties: 45
    Laatste bericht: 02 February 2008, 15:50
  3. Blood Simple
    Door Rick Deckard in forum B
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 01 September 2004, 20:34

Regels voor berichten