Batman Begins (2005) Regisseur Christopher Nolan ('Memento') laat zien hoe Bruce Wayne (Christian Bale) aan zijn alter ego kwam: de zwarte superheld Batman

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

8 van de 10 sterren (704 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 96

Discussie: Batman Begins

Figurant
    9 van de 10 sterren

Standaard

Als de trailer al goed uit ziet hoop ik dat de film ook goed is.
    In ieder geval speelt er een goed cast is.

Figurant
    10 van de 10 sterren

Standaard

eindelijk weer een batman film.hebben lang moeten wachten.ik verheug me er al op.ik vond de 2 eerste nog de beste.ben benieuwd of deze het over treft

Figurant
    10 van de 10 sterren

Standaard

ik vond Batman eerder al gevaarlijk, het lijkt me leuk om deze nwe versie te zien

Figurant

Standaard

christian bale was ooit owk leuk maar nu niej meer. Michael Keaton is beste batman. Tis minder fantasie wat wel jammer is. Ze hadden een vervolg moeten maken, geen remake..

Figurant

Standaard

lijkt me echt een coole film om te zien nu maar afwachten tot 15juni

Figurant

Standaard

Ik ben gisteren uitgenodigd voor de premiere in Amsterdam. Viel een beetje tegen. De film was een typische batman film met een good guy en een bad guy, al was de bad guy iets anders dan verwacht. Altijd wil de bad guy gotham city iets aan doen, alleen nu zit er wel een ander motief achter dan bij de voorgaande films. De premiere viel best tegen..... een zwarte loper voor de sterren van 3 meter lang ofzo. Precies genoeg voor alle sterren die aanwezig waren. (niet erg veel dus)... maar verder.... gewoon een leuke film, met hier een daar een andere kijk op het leven van batman.

Figurant

Standaard

Het lijkt me heel leuk om deze nieuwe film te zien!!!!!!!

Figurant
    9 van de 10 sterren

Standaard

Vergeet spiderman,xmen,constantine,balde,batman is back in town en hoe is echt momenteel de best film van dit jaar.

Batman Rules

Crew
    9 van de 10 sterren

Standaard

deze film volgt het ontstaan van het legendarische DC stripfiguur: Batman
    In deze Batman film zien we hoe Bruce Wayne getuige is van de moord op zijn ouders, en hij zich er schuldig voor voelt, omdat hij het immers was die ervoor zorgde dat zijn ouders juist op dat moment in die steeg zaten op het moment dat een dief voorbij kwam op zoek naar geld en juwelen.
    Beide ouders eindigen dood, en Bruce wil niets liever dan wraak, hij gaat in training bij een ninja-clan onder leiding van: Ra's Al Ghul.
    Na een jarenlange training keert Bruce terug naar Gotham, maar niets is meer hetzelfde.
    Corruptie, geweld, moord dit zijn de dingen die in Gotham city de overhand hebben.
    En daar wil Bruce wat aan doen.
    Natuurlijk allemaal leuk gemaakt met geweldige special effects, en een heerlijke cast die goede acteerprestatie neer weten te zetten, Batman heeft veel gadgets maar persoonlijk vond ik de Batmobile het mooiste, mooi vormgegeven en niet zo saai als in die andere films maar gewoon veel moderner.
    Batman is een typische superhelden film, een good-guy een bad-guy hoewel in het verloop van het verhaal een wending in het plot plaatsvind, de good-guy wil Gotham city redden, en de bad-guy wil Gotham city vernietigen door een soort gif los te laten in de stad, dit gif laat elke inwoner die het inademd hallucineren, als ze dit inademen zien ze in iedereen een monster of iets dergelijke, nou is het de taak aan Batman om daar iets aan te doen.
    Natuurlijk vind de politie Batman weer een vigilante (burgerwacht) en willen hem inrekenen.

Figurant
    9 van de 10 sterren

Standaard

Echt een gave film! Heb er samen met mijn 9 jarige zoon (batmanfan) van genoten! Zat goed in elkaar,en blijft je verassen!
    Rcahelle

Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Batman Forever
    Door Edwin52098 in forum B
    Reacties: 30
    Laatste bericht: 29 September 2012, 09:04
  2. Batman Returns
    Door in forum B
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 29 July 2012, 16:06
  3. Batman