Close Encounters of the Third Kind (1977) Spielbergklassieker waarin een man - nadat hij UFO's heeft gezien - bevangen is van visioenen en langzaam zijn verstand en familie dreigt te verliezen

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

8 van de 10 sterren (24 stemmen)
Jouw cijfer:

Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Administrator

Standaard Geef jouw reactie

Wat vind jij van deze film?

Crew Rick Deckard's schermafbeelding
    9 van de 10 sterren

Angry

Laatst in een fim huis weer eens gezien blijft zeer goed en een stuk beter dan de tegenwoordige hightech SF films.

Producent Tarkus's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

Prachtige SF-film van misschien wel de beste SF-regisseur ooit, Steven Spielberg.
    De film is ondertussen al meer dan 30 jaar oud, en toch blijft het bekijken ervan een belevenis om nooit te vergeten.
    En ook vooral omdat de film heruitgebracht is in maar liefst 3 versies.
    Ik heb de Director's Cut als eerste bekeken nu, en hoewel hij in tijd weinig scheelt van de beide andere versies, zijn er bepaalde dingen aan toegevoegd die je in het origineel niet ziet, maar andere zijn dan weer weggelaten die je in de Special Edition wel ziet.
    Maar wat de verschillen zijn, laat ik jullie liever zelf ontdekken.
    Wat betreft deze versie ben ik zeer tevreden en ook en vooral door het sublieme geluid dat op deze DVD is geremasterd. Ik heb hem gezien met DTS en dat is echt overweldigend bij de scènes van het naderende ruimteschip of andere mysterieuze scènes.
    Alles davert wat los staat in je huiskamer, gegarandeerd.
    Ben toch ook benieuwd nu naar de Special Edition en dan nog eens de Originele Bioscoopversie, maar omdat de verschillen, volgens Spielberg zelf miniem zijn, wacht ik nog even daarmee.
    Maar een aanrader is deze prent al jaren en is dat nog steeds.

Crew
    7 van de 10 sterren

Standaard

hele mooie sf film maar zeker niet de beste, geef mij maar aliens is veel spannender

Producent
    10 van de 10 sterren

Standaard

Magistrale SF!

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding

Standaard

De Blu Ray versie van deze film bevat alle 3 de versie op één disc. Er zit een fraai set boekje bij en een poster van de film met de op de achterkant 3 tijdsbalken met daarop de verschillen tussen de verschillende versie. Ik heb geen zin om al die versies eens te bekijken en ik zal gewoon de Director's cut bekijken en daarna is ik het goed vond de Special Edition. Dan heb ik alles gezien.

Regels voor berichten