Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
De regisseurs van de goedkope maar uitstekend gemaakt film Baghead, maken opnieuw een hele leuke komedie. Dit is zeker het kijken waard.
IK kan niet stemmen bij deze film.
Wordt steeds vetter die gast laatst had ik hem gezien bij "get him to the greek" daar zat ie nog enigzins normaal uit. Weinig komedie vond het meer een film die een bekend probleem belicht.
Marisa Tomei blijft een hot chick zeg.
Nu kun je wel stemmen. Cyrus is op het laatste moment toch niet in de bioscoop te zien geweest. Komt nu meteen op DVD uit.
Het is inderdaad meer een drama, maar omdat Jonah Hill erin zit, proberen ze het te verkopen als een komedie. Dan valt de film wel een beetje tegen. Ik vond m creepy.
Was ook een beetje de bedoeling van de Duplass broers. Baghead combineerde uitstekend de balans tussen komedie,drama en horror. Ik genoot ontzettend van de Indie style die niet na 5 minuten al verveeld.
Cyrus is een hilarische komedie, alleen eentje die straight to the point is en niet allerlei clichés loopt op te graven. Ik vond het verfrissend.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Was niet echt komedie. Erg jammer dat het zo verkocht wordt!
Een film die je kijkt als er toch niets anders op tv is.
Ik heb hem toch maar helemaal afgekeken.
Zééér slecht camerawerk.
Was op zich best een aardige film, leuk om weg te kijken als er toch niets op de buis is verders.
Verrassend goede film.