Een goede dramafilm...
Mooi verhaal...
Wel leuk voor geest te praten en sport...
Maar het wordt tijd dat je wordt volwassen, niet jeugd blijven...
Uitstekend acteerwerk...
Mooi HD kwaliteit...
Mooi achtergrond muziek (Dolby Digital)...
Een goede dramafilm...
Mooi verhaal...
Wel leuk voor geest te praten en sport...
Maar het wordt tijd dat je wordt volwassen, niet jeugd blijven...
Uitstekend acteerwerk...
Mooi HD kwaliteit...
Mooi achtergrond muziek (Dolby Digital)...
Mooie film! Echt een aanrader als je van Drama/Romantiek films houd.
Aparte film, niet een echte uitschieter, maar OK
De zoveelste "i sea dead people" film voorspelbaar, onromantisch, geen actie, slecht geacteerd.
daarom heb k een hekel aan meningen over een film, iedereen heeft een eigen mening.
@nieuwsfilm1dct vind het een uitstekende film
en,
@izuaf vind het geen goede film,
want schiet film 1hiermee op ?
"Charlie st. Cloud" is best aardig, als je van romantiek houdt čn niet al teveel nadenkt over logica. Lieve film, maar niet heel opmerkelijk of memorabel. De cast is over het algemeen goed (al had de rol van 'Sam' m.i. wel beter gecast kunnen worden). De plaatjes zijn mooi geschoten, je krijgt meteen zin om ook te gaan varen. Het verhaal is redelijk, maar op punten wat onvolkomen. Het had wat sprankelender en vollediger gekund. Zo is bijvoorbeeld de moeder (Kim Basinger) zonder enige uitleg ineens niet meer in beeld na het ongeval. Dat is wat onlogisch, en zo zitten er nog wat 'gaatjes' in het verhaal.
Al met al is hij het bekijken waard, op een regenachtige maandagmiddag. Verwacht alleen niets wereldschokkends.
leuke film
Heel zielige film, maar wel mooi. Ik vond het ook niet zo'n fantastische film, alleen Zac vond ik nog een beetje aardig acteren.
Heb drie keer geprobeerd om deze film af te kijken, de derde keer was scheepsrecht. Het begin is saai naar mijn mening maar het heeft wel een verrassende einde wat het kijken waard maakte.
De film ging wel..