Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
echte liefde kent geen geslacht of meningen. goede film met goed thema, zonder emo dram, gewoon zoals he tgaat in de 'real world'.
ik vond deze film zwakjes. Zet dan gewoon "Shelter", "Latter Days" of "Another Gay Movie" opDat zijn Toppers! Maar ok! De film geeft wel aan wat er in de real world gebeurt. Film1 durft dat ook duidelijk te maken. Heel goed! Deze film krijgt 2 stars.
Ik vond een goede dramafilm...
Prima acteerwerk...
Mooi land over Peru...
Zeker de liefde problemen over zijn vrouw en zijn vriend...
Dit is niet goed voor allebei, hij moet echt kiezen over zijn vrouw of zijn vriend...
Goed verhaal...
Zeker aanrader...
Prachtige beelden tillen de film nog niet naar een topniveau, daarvoor is het verhaal te mager en komt de film nogal langdradig over. Er wordt goed geacteerd en het is al een lust voor het oog.
Begint een beetje traag, maar uiteindelijk toch een mooie film. Mooie beelden en goed acteerwerk. Mooie film!
Ontroerende film over de onmogelijke liefde van de bisexuele visser Miguel en de mysterieuze kunstschilder Santiago. Miguel is getrouwd met Mariela die in verwachting is van hun eerste kindje, maar wanneer Miguel met Santiago samen is, is hij pas echt gelukkig. Nadat Santiago is verdronken, is Miguel de enige die hem nog kan zien. Nu kunnen ze eindelijk samen zijn, zonder zich zorgen te maken dat ze gezien worden. Maar als in het huis van Santiago naaktschilderijen van Miguel worden ontdekt, is hij de schande van het dorp. Aangrijpend om te zien hoe Miguel worstelt met zijn gevoelens. Mooi in beeld gebracht met de woeste zee en het door de wind opwaaiende zand wat over het strand raast. Miguel tegen Santiago: Spuug niet naar de hemel, want het valt in je gezicht terug.
Laatst gewijzigd door haaj1000; 13 June 2011 om 22:31
Ja, ik vond dit ook best een mooie film. Niet super top of zo maar gewoon wel goed. Mooie beelden en er wordt wel goed ingespeeld op de menselijke emotie's.
Mooie, integere en ontroerende film.
In de bioscoop gezien en erg onder de indruk. Mooi gespeeld en je voelt heel erg mee met de worsteling van Miguel.