Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
ziet er uit als een geinig tussendoortje
Wanneer houden jullie eens op met al die komedie's ? Het is allemaal komedie Ik vind dit echt niet leuk meer.
Als je het script leest denk je : die slaan we maar over, een meisjesverhaal van 13 in een dozijn. En feitelijk biedt het script ook niets nieuws en is het erg voorspelbaar. Maar de manier waarop het wordt verteld, de humor, de vaart, de relativering en de acteurs, maken dat het toch best een leuke film is geworden. Als ze nu dat lamme script wat origineler hadden gemaakt...!
Had me verheugd op Bill Nighy, maar die heeft maar een heel kleine rol. Verder is het vnl. snowboarden. Als je daarvan houdt is het misschien een leuke romcom. Ik vond het nogal saai.
Dit is een hele leuk film, zeker als je van wintersport houd. Veel gelachen, wat ik van te voren niet gedacht had.
Was best geinig!!!!
prima romantische komedie, leuk verhaal (natuurlijk neit al te origineel maar dat hoeft ook niet bij romantische komedie) heerlijk geacteerd, mooi eind leuke wegkijk film
Niet veel bijzonders, zo weer vergeten.
Ik vond het echt een ontzettend vermakelijke film, en dat voor een zoetsappige romcom!