Cars 2 (2011) Hét vervolg van de animatiehit Cars uit 2006 waarin Lightning McQueen een nieuw avontuur tegemoet gaat

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (16 stemmen)
Jouw cijfer:

Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Cars 2 (2011)

Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard Cars 2 (2011)

Wat vind jij van deze film?

Figurant

Standaard

lekkere trailer.
    Laatst gewijzigd door Akasha; 03 November 2010 om 10:18

Crew

Standaard

Deel 1 was goed! Ik heb best hoge verwachtingen van Pixar en ben ook heel benieuwd hoe ze dit vervolg zullen aanpakken!

Figurant

Standaard

Wauw....mijn jongens kijken er naar uit.....ze sparen alle auto

Crew

Standaard

Hoop dat de film iets beter uit de edit komt dan deel 1, maar verder zal dit absoluut smullen worden!
    Wanneer houdt Pixar op met het maken van goede films?
    Dan krijgen anderen ook nog eens een kans :P

Figurant

Standaard

Film gezien met zoon van 3,5 die norme fan is van Cars. Vond Cars 2 erg druk en veel geweld/schieterij voor de jongere garde. De adviesleeftijd is dan ook opgeschroefd naar minimaal 6 jaar.....Verhaal is zelfs voor volwassenen af en toe niet te volgen. Wel geweldig gemaakt (details) en absoluut een beleving in 3D.

Figurant

Standaard

Inderdaad een beetje een rommelige film, en wat meer gemaakt voor een oudere leeftijdsgroep. Integenstelling met het eerste deel heeft deze veel mindere muziek. De muziek in het eerste deel is duizend keer beter. Verder is er ook minder rust, het gaat veels te snel. Ze hadden wel wat rustigere scènes er tussen kunnen plakken om de ontwikkelingen in het verhaal beter te begrijpen. Verder is het een goede opvolger van de vorige cars. XD

Producent Tarkus's schermafbeelding
    9 van de 10 sterren

Standaard

Laat er geen twijfel over bestaan, net als de eerste film is deze ook prachtig, een lust voor het oog.
    Je merkt ook dat er op 5 jaar, tussen de eerste film en deze, veel vooruitgang is geboekt op het gebied van HD, want deze beelden zijn nog veel scherper dan in de eerste film en bijgevolg nog mooier.
    Ik heb ook aan deze prent veel plezier beleefd en ook het verhaal beviel me wel, alleen was het verhaal in de originele prent uit 2006 niet iets leuker, daarom voor deze film net niet de maximum score.

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding
    4 van de 10 sterren

Standaard

Nodeloos ingewikkelde animatie film van pixar. Let op leuk is het wel maar zo ondermaats zijn we van Pixar niet gewend. Maar zoals ik zei. Is het verhaal volgens mij te ingewikkeld voor de doelgroep.

Regels voor berichten