Confidence (2003) Een oplichter werkt zich in een lastig parket en krijgt te maken met een excentrieke maffiabaas

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

8 van de 10 sterren (11 stemmen)
Jouw cijfer:

Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Confidence

Figurant
    8 van de 10 sterren

Standaard

Een heerlijk vlotte film, met genoeg humor en plotwendingen om geen moment van verveling te hoeven ondergaan.

Crew
    7 van de 10 sterren

Standaard

Ach, wel leuk om te kijken.

Crew
    8 van de 10 sterren

Standaard

Confidence is een film waar je niet te veel over moet schrijven of horen, maar die je gewoon moet zien. Een redelijk goed verhaal met een aardig goede cast zorgen ervoor dat deze film toch goed te noemen valt. De snelheid zit er dan misschien niet altijd even veel in, maar dan is er altijd nog wel humor om dat te redden. De ontknoping is wel degelijk verrassend en geeft net even dat beetje extra waardoor het geen matige film is. Zeker wel de moeite van het huren waard.

Figurant

Standaard

ik heb hem heel lang geleden gezien en vond het werkelijk een slappe film.En het verliep een beetje traag.

Producent Tarkus's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

Prachtige film, prachtig verhaal.
    Uitstekende Edward Burns en Rachel Weisz, sublieme vertolkingen van Andy Garcia en Dustin Hoffman.
    Je moet bij het bekijken van deze film wel heel aandachtig zijn, want door de verschillende flash backs en de vele plotwendingen zou je snel de draad kunnen verliezen, maar het is werkelijk een topfilm.
    Heel ingenieus hoe de hele oplichting in elkaar wordt gezet en verrassend wie er allemaal aan meewerkt. Maar dat weet je maar pas helemaal op het einde van de film, dus zeker uitkijken !!!

Regisseur brykiert's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Wink Confidence

Leuke en aardige Thriller. goed verhaal en goed geacteerd, vooral door Edward Burns, Brian Van Holt, Rachel Weisz, Dustin Hoffman en Andy Garcia. Goed eind, kon voor mij beter zijn. 1 x kijken is genoeg. Redelijk goede film.
    Laatst gewijzigd door brykiert; 27 February 2007 om 20:25

Producent Tarkus's schermafbeelding
    10 van de 10 sterren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tarkus Bekijk bericht
    Prachtige film, prachtig verhaal.
    Uitstekende Edward Burns en Rachel Weisz, sublieme vertolkingen van Andy Garcia en Dustin Hoffman.
    Je moet bij het bekijken van deze film wel heel aandachtig zijn, want door de verschillende flash backs en de vele plotwendingen zou je snel de draad kunnen verliezen, maar het is werkelijk een topfilm.
    Heel ingenieus hoe de hele oplichting in elkaar wordt gezet en verrassend wie er allemaal aan meewerkt. Maar dat weet je maar pas helemaal op het einde van de film, dus zeker uitkijken !!!
    Inmiddels alweer 6 jaar geleden dat ik de eerste maal deze film zag (wat gaat de tijd toch snel), maar de prent heeft niets aan kwaliteit verloren.
    Bijgevolg blijf ik bij mijn eerdere commentaar, puike film !!

Producent michiel meijlof's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Goed script, goede cast, goede film

Regels voor berichten