ik hep um niet gezien, maar de volgende keer dat ik uitga met een joge ga ik naar die film
hijs egt sow romanties
ik hep um niet gezien, maar de volgende keer dat ik uitga met een joge ga ik naar die film
hijs egt sow romanties
Echt een heerlijke romantische film. Ook omdat Heath erin speelt! Heb ook zo genoten van Knight's Tale!
Een film die zich afspeelt in deriddertijd, een page die zich opwerkt tot ridder en die verliefd wordt. Tja als ik meer ga vertellen verklap ik de rest. Is echt een aanrader!
Zit heel veel humor en romantiek in die film, alleen het begin alleen al! Echt een aanrader als je een fan bent van Heath Ledger!
ik ben meer iemand van Orlando Bloom maar heath is ook wel coel![]()
ik vond het wel een leuke film. Had er op zich wel iets meer van verwacht, maar toch is ie leuk. Op sommige stukken wel ietwat voorspelbaar...
En het is altijd grappig om te zien hoe Casanova zich bijna in de nesten werkt en er toch weer uit weet te komen![]()
zeker een leuke film... opzich is ie idd best wel voorspelbaar maar ik vond het toch wel leuk... opzich is het heel erg moeilijk om overtuigend te laten zien dat je iets verbergt zonder het te zeggen en zonder te overdreven te zijn... (die scenen dat casanova die tak in ze bekkie krijgt) leuke film
ik vond het een leuke film,v ooral dat stukje met dat varken, nee het varken mag niet binnen komen maar het dier wel![]()