ik heb batman begins gezien en die hard stike coole en verwacht van deze film het zelfde en ben van me jeugd al fan van batman.
ik heb batman begins gezien en die hard stike coole en verwacht van deze film het zelfde en ben van me jeugd al fan van batman.
Het feit dat Christopher Nolan Batman meer reëel maakt is goe voor de film. Anders krijg je het resultaat van Ghost rider, een dikke flop!!! (Nog een geluk dat Eva Mendes er was om naar te kijken). Nu gaan we meer de weg op van Spider-man met ietswat emotionele waarde.
en de Batmobile is veel cooler nu!
Heath Ledger zal het uitsteken doen als The Joker. Da ziet ge al in den trailer.
Kortweg een film om naar uit te kijken.
Dit is is mijn ogen nu al de film van 2008. The Joker is een ziekelijke psychopaat, die lekker brutaal is en nergens bang voor. Hij heeft echter wel degelijk zijn mannetjes hoor! Er bestaat een foto van the Dark Knight waarbij Batman wordt vasthgehouden, terwijl hij een trap tegen zijn buik krijgt, dus wees niet bang dat Nolan the Joker verpest.
Ik werk in een bios, en iedere keer als die trailer voorbijkomt, stap ik ff de zaal in. En hij staat op me gsm en op me i-pod:P.
erg goed deze film groertjes van robert en jack
Dit wordt voor Heath Ledger hopelijk een mooi einde van zijn korte carriere.
Ik denk dat dit zeker een film is die je MOET gaan kijken. Niet alleen omdat het een leuke film is maar ook omdat het Heath Ledger zijn laatste film is geworden.
Het zal waarschijnlijk ook niet uitmaken of het publiek hem goed ontvangt of niet, ik denk dat het zoiezo een kaskraker wordt omdat het de laatste film is van Heath Ledger.
Trouwens, de Joker foto vind ik echt briljant!
Ik vind het egt egt erg dat de Joker dood is in het echt
Laatst gewijzigd door Man with Rock; 25 January 2008 om 22:52 Reden: niet alles met hoofdletters aub
Warner Bros. moet nog maar een paar centen uitgeven aan reclame voor deze film. Nog net genoeg zodat echt iedereen weet dat The Joker wordt vertolkt door Heath Ledger.
Als een ieder dat duidelijk is, zal deze film wereldwijd gigantisch veel geld opleveren.
Ik ben zelf niet zo een Batman fan, maar ik moet deze wel zien. niet vanwege wijlen Heath, maar omdat ik wil zien hoe hij het doet als The Joker. Voor zover zichtbaar zet hij een geniaal stukje acteerwerkt op de filmrol...
De scene die ze lieten zien in de trailer vond ik geweldig, terwijl ik geen Batman fan ben...
The Joker is gewoon de beste schurk die ik maar kan bedenken in de filmgeschiedenis, wil niet voor niks een tattoo van een Evil Joker laten zetten.
Kan dus ook niet wachten tot de film uit komt, lijkt me echt super alleen dat lachje al in de trailer hehe.
Lets but a smile on you"re face