Ziet er goed uit, alleen ik hou niet echt van Batman
Ziet er goed uit, alleen ik hou niet echt van Batman
Pinhead wil jij echt een tattoo van de Joker laten zetten?
Oh dear... Ik weet wat een filmfan is... maar om nou direct een hoofd op je lichaam te laten tatoeëren.....
ik ben benieuwd of Engino nu nog steeds dezelfde mening heeft al op 2 januarie
zijn reactie toen die tijd: Heb de nieuwe trailer gezien, maar die vind ik ontzettend tegenvallen. Ik zie nergens The Joker die ik ken uit de stripboeken en tekenfilms. The Joker neemt het nooit een tegen een met Batman, hij is een ziekelijk genie die graag zijn afstand bewaart en zijn mannetjes zijn klusjes opknapt.
Ik vrees dat deze film zwaar gaat tegenvallen, al hoop ik van niet. Batman ligt dicht bij mijn ha
Deze film is een must! Nog maar een paar nachtjes slapen.. woohoo!
AAAHH IK KAN GEWOON NIET WACHTE!!!
ben erg benieuwd naar deze film kan bijna niet WACHTEN om hem in de bios te kunnen zien![]()
ga deze zeker zien..
heb alle batmans al gezien dus moet ik deze ook nog zien.
Nog een paar nachtjes slapen...van alle verhalen die ik hoor en lees wordt dit de beste Batman-film ooit (en dan reken ik het origineel uit de jaren '60 zelfs mee) En ik wil weten hoe two-face er nu uit komt te zien.
Hebben sommige mensen trouwens al die eerste zes minuten van de film gezien, stond op Youtube geloof ik...het belooft veel goeds.
Zo zo....vanaf 16 jaar...das ook voor het eerst...een batman film vanaf deze leeftijd.
"Ask yourself a question: Do I Feel Lucky? Well Do Ya, Punk?"