The Dilemma (2011) Komedie van regisseur Ron Howard waarin Vince Vaughn erachter komt dat de vrouw van zijn beste vriend vreemdgaat

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (26 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19

Discussie: Dilemma, The (2011)

Administrator Film1's schermafbeelding

Standaard Dilemma, The (2011)

Wat vind jij van deze film?

Producent Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Ik stem alvast beste komedie voor 2011, dit is een komedie die ik erg graag wil zien. Leuk om Winona Ryder ook in iets te zien xD Kevin James is altijd voor mij Doug Heffernan, Vince Vaughn lijkt hier ook een gouden vondst te hebben gevonden. Jammer van Jennifer Connely, maar je moet soms iets opofferen voor een leuke komedie.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding

Standaard

Ron Howard = Goeie films, maar ik ben niet echt aangesproken tot deze film...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GL Bekijk bericht
    Ron Howard = Goeie films, maar ik ben niet echt aangesproken tot deze film...
    Ah kom op GL, dit ziet er toch stukken beter uit dan al die andere komedies van de laatste tijd.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding

Standaard

En heb je hem al gezien ben benieuwd naar jou recensie na al die slechte kritieken over deze film...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GL Bekijk bericht
    En heb je hem al gezien ben benieuwd naar jou recensie na al die slechte kritieken over deze film...
    Erg gemixte reviews voor de film, dus ik ga niet zeggen of er slechte kritieken op komen. Heb eerst Skyline en Black Swan gezien, beide waren niet bepaald me favorieten.

Producent
    5 van de 10 sterren

Standaard

Te weinig humor voor een komedie; gewoon een voort kabbelend frelatie- en vriendschapsdilemma. Ben geen fan van Vaughn, maar hier speelt hij, omdat hij niet echt grappig maar juist serieus moet zijn, redelijk. James is wel goed op dreef. Het best in haar rol was Winona Ryder, echt een bitch. Echt een van de mindere films van Howard.

Crew Deez's schermafbeelding
    5 van de 10 sterren

Standaard

Deze film viel me wel wat tegen; had er veel meer van verwacht zeker omdat ik Vince Vaughn en Kevin James echt leuke en grappige acteurs vind. Er was soms echt veel te veel tekst en dat had stukken minder gekunnen zodat er wat meer vaart in het verhaal zou zijn. Het was soms erg langdradig en het kabbelde veel te veel zonder dat er echt wat gebeurde. Het verhaal opzich vond ik wel leuk; wat zou jij doen in zo'n geval? Al met al geen film die ik ooit nog eens ga kijken, JAMMER! dit had echt veel beter gekund.

Regisseur lordhumangus's schermafbeelding
    4 van de 10 sterren

Standaard

te lang dradig en ontspoort naar het einde toe met teveel typerende Amerikaanse "sorry this", "sorry that" geneuzel. De acteurs zijn wel lekker op dreef.

Figurant
    6 van de 10 sterren

Standaard

Deze film is leuk om hem één keer te bekijken daarna is het niet echt leuk meer.
    De film viel mij best tegen eigenlijk. Meestal vind ik James en Vaughn wel grappig maar bij deze film was de humor soms ver te zoeken!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten