Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Ik stem alvast beste komedie voor 2011, dit is een komedie die ik erg graag wil zien. Leuk om Winona Ryder ook in iets te zien xD Kevin James is altijd voor mij Doug Heffernan, Vince Vaughn lijkt hier ook een gouden vondst te hebben gevonden. Jammer van Jennifer Connely, maar je moet soms iets opofferen voor een leuke komedie.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Ron Howard = Goeie films, maar ik ben niet echt aangesproken tot deze film...
En heb je hem al gezien ben benieuwd naar jou recensie na al die slechte kritieken over deze film...
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Te weinig humor voor een komedie; gewoon een voort kabbelend frelatie- en vriendschapsdilemma. Ben geen fan van Vaughn, maar hier speelt hij, omdat hij niet echt grappig maar juist serieus moet zijn, redelijk. James is wel goed op dreef. Het best in haar rol was Winona Ryder, echt een bitch. Echt een van de mindere films van Howard.
Deze film viel me wel wat tegen; had er veel meer van verwacht zeker omdat ik Vince Vaughn en Kevin James echt leuke en grappige acteurs vind. Er was soms echt veel te veel tekst en dat had stukken minder gekunnen zodat er wat meer vaart in het verhaal zou zijn. Het was soms erg langdradig en het kabbelde veel te veel zonder dat er echt wat gebeurde. Het verhaal opzich vond ik wel leuk; wat zou jij doen in zo'n geval? Al met al geen film die ik ooit nog eens ga kijken, JAMMER! dit had echt veel beter gekund.
te lang dradig en ontspoort naar het einde toe met teveel typerende Amerikaanse "sorry this", "sorry that" geneuzel. De acteurs zijn wel lekker op dreef.
Deze film is leuk om hem één keer te bekijken daarna is het niet echt leuk meer.
De film viel mij best tegen eigenlijk. Meestal vind ik James en Vaughn wel grappig maar bij deze film was de humor soms ver te zoeken!