dit lijkt me duzz echt geen mooie film ik zou zeggen ga er niet heen!!!! die rot leonardo
dit lijkt me duzz echt geen mooie film ik zou zeggen ga er niet heen!!!! die rot leonardo
Het verhaal klinkt ook best wel saai he? Maar ja, ik heb wel behoefte aan nog meer Tobey Maguire na spider-man!!! Laten we maar hopen dat 'ie snel uitkomt...
ik wil deze film echt 'n keer bekijken! ...ik had al een kort fragmentje gezien over deze film ...maar volgens mij heeft ie weer zo'n stoere rol in deze film.
vond die film waarin ie een junky speelde en moest afkicken ook best vet! samen met the beach. ....
ik denk dattie wel leuk is ik zal er in elk geval naar toe gaan alsie eindelijk eens uitkomt
Je kan wel merken dat dit een onafgemaakt project is, want de film laat een aantal steken vallen,de film sluit af met veel onduidelijkheden.Waardoor de speelduur ook erg kort is.De film is zowel niet slecht als goed maar is voornamelijk interessant.Mooi camerawerk en paar goede scenes er tussen.Acteerwerk is wel aardig, vooral Maguire is sterk, vooral in het begin van de film maar daar tegenover staat het matte, zwakke optreden van DiCaprio die op de automatische piloot lijkt te spelen.Veel ophef voor een film die zeer middelmatig is.