Een matige horrorfilm, met een verhaaltje dat niets om het lijf heeft en een scenario dat ronduit rampzalig is. De cast bakt er ook maar weinig van. Alleen genietbaar voor de simpele horrorfans.
Een matige horrorfilm, met een verhaaltje dat niets om het lijf heeft en een scenario dat ronduit rampzalig is. De cast bakt er ook maar weinig van. Alleen genietbaar voor de simpele horrorfans.
Zeker voor een vampierfilm vind ik deze zwak... niet al te best geacteerd en verhaal is ook al niet al te best
Misschien dat ik het 2x spannend vond in deze film, de rest was rond uit slecht, de vamps waren niet wat ze waren, en het was niets aparts aan de film.. jammer hoor
Het standaard Dracula-verhaal flitsend, videoclip-achtig gefilmd. Voegt dat iets toe? Nee. Saai, onorigineel; zijn er nog meer negatieve bewoordingen voor een dergelijke film? Ongetwijfeld.
Super acteerwerk van Dracula vet leuk en vet cool met al dat bloed. Een ware aanrader voor horrorfans
Toen ik deze film had gezien vond ik hem soms wel spannend maar eng helemaal niet, en het is inderdaad niet echt een vampier film, blade bijv. wel.
ik vondt deze spannend maar zeker niet eng, en af en toe hoe vreemd t ook mag zijn geil?? rare vampieren....
zo slecht vond ik deze film niet. Ik hou van vampierfilms en deze was ook weer erg leuk!
¨Change one thing, change everything¨
ik vond de film leuk!
ik hou af en toe wel eens van een slechte film. dan ga je de goede films wat meer waderen.
ik vond de film niet super slecht ik ken veel slechter films.
ik zag wel veel fouten die iedere dracula fan moet herkennen.
ja vampieren brengen die emoties wel eens bij mensen op..bizar heOorspronkelijk geplaatst door Lt.Lemmens
![]()