Originele Thriller, met een goede cast en uitstekend verhaal. Alleen jammer dat de film zich maar op één plek afspeelt en dat voorkomt dat de film echt spannend wordt.
Originele Thriller, met een goede cast en uitstekend verhaal. Alleen jammer dat de film zich maar op één plek afspeelt en dat voorkomt dat de film echt spannend wordt.
Spannende thriller, met beeldschone Nicole Kidman.
film die je niet al te vaak moet kijken naar mijn mening
Erg spannend en goede Thriller. Nicole Kidman is erg goed, Billy Zane ook als Psychopaat, leuke film om 1 of 2 keer te kijken, later weet je steeds wat er gaat gebeuren. Erg leuke Thriller.
Ik heb hem op Dvd en kijk hem nog af en toe.
Toen ik hem de eerste keer zag dacht ik waar ken ik die Billy Zane van..maar was er al gauw achter..van de Titanic.
Sam Neil en Nicole Kidman waren erg goed in deze film.
En ook Billy...brr vond hem de eerste keer een eng manneke.![]()
iedereen moet ze fking bek houdendat dit een slechte film is,
ik heb op het puntje vande bank gezeten metdeze film omdat hij zo spannend is :|
jmmer genoeg heb ik hem maar 1 keer gezien,
(lang geleden) , en de kykwijzer boeit mij helemal niks (y)
Ik vond 'm erg goed. Goed geacteerd door Nicole Kidman en Sam Neill samen. Billy Zane acteerde ook top!
Linkin Park, maNga, FT Island, Super Junior, EXO, Epik High<3
Dit is een van de eerste films die ik zag met Nicole Kidman.
Ik was dadelijk overtuigd van haar acteertalent, want van de 3 hoofdpersonages die hierin meespelen is zij het die de show steelt.
Toen ik deze film voor het eerst zag vond ik hem best wel spannend, maar nu is hij een beetje gedateerd en wat traag.
Heden ten dage zijn we ook wat meer suspense gewend en heeft de film niet zo'n effect meer als oorspronkelijk de bedoeling was.
Maar toch blijft dit een goede film en eentje die je zeker niet mag missen. Al is het dan misschien om de kleine naaktscène van Kidman.
De opzet van de film is best aardig en dat geldt ook voor het verdere verloop van het verhaal. Maar de laatste scenes zijn echt waardeloos. Alsof je naar een of andere B-horrorfilm aan het kijken bent komt de moordenaar nog even terug. Beetje jammer.