oude film maar zeer mooi
ik ben een grote fan van bruce willis en heb hem ook al een keer ontmoet in los angeles toen ik via tmf kaartjes had gewonnen voor de film primiere voor de film unbreakable
oude film maar zeer mooi
ik ben een grote fan van bruce willis en heb hem ook al een keer ontmoet in los angeles toen ik via tmf kaartjes had gewonnen voor de film primiere voor de film unbreakable
een hele goede film! je blijft zitten op het puntje van je stoel tot je kramp krijgt!! echt een tip!
Gave fillum, jah met die lkkre Bruce mmmmmm, maar jah ut is gewoon un ijzersterke film un klassieker!
De beste en eeste van de reeks. Bruce Wilis op zijn best. Humor en geweldige actiezorgen voor 2 uur vermaak.
Standaard actie film, niets meer niets minder.
Verhaal erg vergezocht, Willis zoals - bijna - altijd niet de beste acteur, maar wel goed gecast!
hij was vet spannend
Niets op af te dingen
Dit vind ik de beste Die Hard van de 3. Bruce Willis speelt fenomenaal. Alle ingredienten waren in deze film goed verwerkt. Spanning, actie, wat humor maar ook de hardere scenes deden hierin goed mee ! Bruce Willis liet zien wat voor een geweldige acteur hij blijkt te zijn en dit is hem hardstikke goed gelukt. Zowat alle scenes speelden binnen het gebouw, maar het verveelde geen enkel moment. Weer op de punt van je stoel en de adrealine deed zijn werk !! Terecht voor mij een 9 !
De eerste is nog altijd de beste.
Annemarie is het eens met mij. De eerste is en blijft de beste. Bedankt voor de reactie !!Op 18-7-2004 14:22 schreef @nn@m@ri@ het volgende:
De eerste is nog altijd de beste.
Pearl Harbour.