Ik vind hoe meer ik Vaughn zie spelen in verschillende films hoe meer ik hem de beste acteur vind van het SNL legioen. Ook zijn rol in Starksy & Hutch, lachen en overtuigend.
Ik vind hoe meer ik Vaughn zie spelen in verschillende films hoe meer ik hem de beste acteur vind van het SNL legioen. Ook zijn rol in Starksy & Hutch, lachen en overtuigend.
ik vond echt een top film, best goed gemaakt eingelijk.
Met de waarheid verover ik het universum.
------------------------------------------------------
ik vond het wel een grappige film maar idd geen topper. maar wel een hilarisch tijdverdrijf dat zekers![]()
Peter La Fleur heeft een sportschool, maar hij zit in de financiële problemen. White Goodman wil graag z'n sportschool overnemen, maar Peter voelt daar niets voor. Hij heeft nog een maand de tijd om 50.000 dollar bij elkaar te schrapen. Het lijkt een onmogelijke opgave, totdat hij z'n oog laat vallen op een trefbal competitie.
Heerlijke comedie over trefbal met Ben Stiller en Vince Vaughn in de hoofdrollen. Vaughn doet het goed, maar wordt wel overmeesterd door Stiller die perfect de grootste klootzak neerzet, samen met zijn team de Cobra's. Met z'n uiterlijk en opmerkingen steelt hij iedere scene waar hij in speelt.
De meeste grappen die worden gemaakt, slaan ook echt aan, maar soms zijn ze te flauw waardoor je slecht een magere glimlach op je gezicht krijgt. Gelukkig zijn die er niet veel in deze film.
De film is ook leuk vanwege de bijrolspelers, zoals: Patches(Torn), de dikke man met de bril(Root) en Justin Long. Ook alle dodgeball wedstrijden zijn geweldig om te zien, vooral hoe sommige teams gekleed zijn en neergaan. Met ook nog eens leuke bijrollen van David Hasselhof en Chuck Norris, is "Dodgeball: A True Underdog Story" een hele grappige film, die voor iedereen geschikt is.
Erg melige film over het ons bekekende trefbal, wie is er niet mee opgegroeid?!
leuke film! Vooral ben stiller is hilarisch, aanrader
Grappige typisch Amerikaanse komedie. Zeker vermakelijk.
goede en leuke film over trefbal zoals wij dat vroeger op school noemden. 4 stars.