Het boek is super, ik denk dat de film daarom juist zal gaan tegenvallen, dat is vaak bij verfilmingen. Ik denk dat het of een hele lange film word, dus langdradig, of dat er te veel wordt weggelaten, en dat zal heel jammer zijn
Het boek is super, ik denk dat de film daarom juist zal gaan tegenvallen, dat is vaak bij verfilmingen. Ik denk dat het of een hele lange film word, dus langdradig, of dat er te veel wordt weggelaten, en dat zal heel jammer zijn
Schaam me diep; boek nog niet gelezen!
maar ik wil deze film zéker zien! Hanks ziet er wel superjong uit zeg, hijs bijna een lekker ding!
Maar anyway, lijkt me echt een vette film..
doeg!
ik heb het boek ook nog niet gelezen , de voorkant was zo saai , maar nu ik de trailer heb gezien wow lijkt me een bar goeie film !!![]()
Ziet er naar uit dat de film net zo sterk wordt als het boek. Wil hem nu al zien. Dan toch maar wachten tot het 4de boek van Dan Brown in Februari uitkomt?
Heb inmiddels al zijn vorige boeken gelezen. Vind zelf het Bernini mysterie de beste, gevolgd ddo de Da Vinci code op een goede 2de plaats. Hoop dat ze uiteindelijk al zijn boeken gaan verfilmen.![]()
kennen jullie het bernini mistery? SPANNEND![]()
wij hebben dat deel van bernini enz... maar de da vinci code vond ik leuker. en een schande dat je het boek nog niet gelezen had, hij is echt te goed... je moet hem lezen!!!naja ik heb echt zin in de film, al hoop ik dat hij even goed als het boek kan zijn
![]()
Hm, ik vond het boek maar matig. Erg voorspelbaar allemaal. Wel interessant de beschrijvingen van de schilderijen.
Jij wil zeggen dat jij alles wist van wie erachter zat, wie nu goed of slecht was en waar het lichaam van maria lag?? laat me niet lachen, dat was zo onvoorspelbaar...Oorspronkelijk geplaatst door aybara
.....there's only one who can survive it.....
Ik wist natuurlijk niet alles, maar het was wel een flink aantal pagina's van te voren te voorspellen wie de grote slechterik was van het verhaal. Het lag er echt ongeloofelijk dik bovenop. Maar goed, dat hoeft niet iedereen te vinden.Oorspronkelijk geplaatst door antjuh
okay er waren een paar pagina's voorspelbaar, maar dat was express gedaan, zodat je zelf de rest ging invullen, waardoor het einde niet klopte met wat je eigenlijk in gedachte had...
.....there's only one who can survive it.....