De trailer belooft wat, ik ben beniwud, meestal is het boek toch beter, maar gelukkig zijn er wel een paar klasse acteurs aangetrokken voor de film....ik wacht af...........
De trailer belooft wat, ik ben beniwud, meestal is het boek toch beter, maar gelukkig zijn er wel een paar klasse acteurs aangetrokken voor de film....ik wacht af...........
lijkt mij wel lagge
misschien is het wel heel leuk, het boek was wel vet!
hij lijkt mij echt fantastische
het boek vind ik zeer goed en
ik hoop dat het boek mooi verfilmt word. trailer vind ik al goed.
ik ben zeer benieuwd hoe het gaat worden want ik hoor dat het een heel goed boek is ik zelf weet er niks van en nog nooit gelezen ik hoop dat ik ook meer er van te weten krijg
Gaaaaaaf!!! Toen ik 'm las vroeg ik al wanneer de verfilming kwam, het boek is geweldig dus hier ga ik meteen heen als deze uit is, geweldig!!
Ik denk dat de film te veel naar de klassieke indiana jones films gaat, teveel actie en te weinig suspence, sommige boeken kunnen wat mij betreft beter niet verfilmd worden. Al ben ik wel nieuwsgierig naar de hoofdrol van Tom Hanks
Het boek is geweldig maar ik ben toch sceptisch over de verfilming. Aangezien ze een groot plubliek moeten trekken om winst te maken denk ook ik dat het een klassieke indiana jones film word. Even afwachten dus
Een film waar ik zeker te weten naar toe wil. Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten, maar ik wil weten hoe ze de verfilming hebben gemaakt. Zeker omdat ik het boek zo mooi vond!
(\_/)
(O.o)
'(_ _)'
This is Bunny.
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination