Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Ik vond het wel een mooie film. Goed verhaal, leuk in elkaar gezet alleen het werd wel voort heel langdradig. Maar het is een film waar heel weinig actie in zit en niet echt veel in gebeurt dat is wel jammer. Het is een gewone speelfilm, die wel leuk is om een keertje te kijken
zeldzaam epos dat vooral in de cinema indruk maakt.goed uitgewerkt verhaal, pakkende romance , goede timing en fantastische muziek.oscar voor juliette binoche overdreven, maar ja dat zijn de amerikanen.hoe oud ben jij e..ted, 12 ?
Toen ik begin deze maand (maart 2008) deze film kocht, wist ik niet dat hij weer in de belangstelling zou komen te staan door het onverwachte overlijden van Anthony Minghella, de regisseur van deze film, halverwege deze maand.
Minghella zal worden gemist en dat bewijst deze film, die een meesterwerkje is (9 Oscars).
De vertolkingen van zowel Juliette Binoche, Kristin Scott Thomas, Willem Dafoe en zeker van Ralph Fiennes zijn subliem.
Het scenario (ook van Minghella) is werkelijk een van de beste die ik ooit heb gezien, en is dan ook onder zijn regie perfect uitgewerkt.
Ook de locaties in Tunesië en Italië zijn prachtig.
Ook een pluim voor de make-up, die van Ralph Fiennes een verschrikkelijk verbrande patiënt hebben gemaakt.
Ik heb de film gezien een jaartje nadat hij uitkwam, en nu weer, en het verhaal heeft me net zoveel weten te boeien als was het de eerste keer, en dat kunnen alleen zeer goede filmen.
Dit is er dan ook een van topklasse.
Het is een helemooie film de film kwam op tv gisteren alleen wis ik nie ;( Ik had toen maar half uurtje zitte kijken Het was heel erg goed en ook wel een beetje zielig Colin Firth speel heel erg goed net zoals Kristin Scott Thomas.
Blijft ook na meerdere keren zien een prachtige film: sterk acteerspel, schitterende natuuropnamen, mooi verhaal, goede muziek. Blijft niets te wensen over.....
Een goede drama/oorlogfilm...
Mooi verhaal...
Uitstekend acteerwerk...
Bekende actrices Juliette Binoche en Kristin Scott Thomas
spelen zeer goed...
Ook bekende acteur Ralph Fiennes (Clash of the Titans) en
Colin Firth spelen ook goed...
Mooi HD kwaliteit...
Ook perfect achtergrond muziek (Dolby Digital)...