erg spannend film, maar als ik kon zou ik het einde opnieuw veranderen...
degenen die dat film gezien hebben snappen het wel.
Tot nu toe valt het einde erg tegen...
erg spannend film, maar als ik kon zou ik het einde opnieuw veranderen...
degenen die dat film gezien hebben snappen het wel.
Tot nu toe valt het einde erg tegen...
Een perfecte horror film van zeer goede Engelse kwaliteit. Vele malen beter dan de Amerikaanse troep. Verhaal bijna echt realistisch en ik vond het einde wel erg goed. Film heeft me bijna van het begin tot het einde in spanning gehouden en het klopt zeker misselijk makend, maar dat maakt hem wel echt, want helaas denk ik echt dat sommige mensen zo gruwelijk aan hun einde komen en inderdaad niet geschikt voor jeugdige kijkers.
Prima film! Spannend, goed geacteerd door iedereen. Maar ook gruwelijk en sadistisch. Niet geschikt voor kinderen en gevoelige mensen. Ik vond het einde wel heel goed maar had het anders verwacht/gehoopt.
Ik had nooit gedacht deze film zo spannend te vinden. Echt eng ook en bizar. Ik was er zelfs een beetje van slag van omdat het zo echt leek.
En ja gruwelijk en sadistisch zijn de juiste woorden voor een film als deze.
Wie verzint er nu zoiets???
Vreselijke film!!!! zwaar gruwelijk....
Goede film, alleen over het einde heb ik wel gemengde gevoelens.
Onverwacht spannende thriller die goed geacteerd is door Fassbender en Reily die de meesten zullen herkennen als de verloofde van Watson uit Sherlock Holmes. James Watkins die binnenkort zijn tweede film uitbrengt The Woman in Black, verraste me zijn low budjet film en brengt een verhaal op een realistische manier in de mate van het mogelijke. Zo gruwelijk is het allemaal niet zoals wordt beweerd, ik ken gruwelijkere films. Gelukkig geen cliché einde. Zeer spannend op naar het sfeervolle The Woman in Black. 7/10
Laatst gewijzigd door GL; 23 January 2012 om 18:42