Eden Lake (2008) Britse thriller waarin een koppel een romantisch weekeind bij Eden Lake wil doorbrengen, maar wordt geterroriseerd door tieners

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (131 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 29

Discussie: Eden Lake (2008)

Administrator

Standaard Geef jouw reactie

Wat vind jij van deze film?

Crew thrilbase's schermafbeelding

Standaard

het is misschien maar beter dat je deze niet kijkt het is best wel een slechte film!!

Figurant

Standaard

Supper vette film. Gruwelijke acties door tieners!

Figurant

Standaard

Deze film valt heel erg tegen. Zit wel veel agressie in. Maar daar houdt het voor mij dan ook mee op.

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Geweldig stukje film , een echte horrorfilm zonder allerlei hollywood bullsh*t eromheen.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Regisseur Mayo25's schermafbeelding
    4 van de 10 sterren

Standaard

Beeeeh!dat zeg ik als horror liefhebber. Ik vond het een te gruwelijke film en het verhaal zit echt slecht in elkaar. Het is gewoon een stomme achtervolgingsfilm met veel viezigheid. Ik krijg dan bijna het gevoel dat irritante tieners hier niet naar moeten kijken want ze kunnen nog weleens op ideeen worden gebracht (hoe ziek ook!) Nee, sorry dit was niets

Figurant
    4 van de 10 sterren

Standaard

Eerlijk gezegd voelde ik me steeds ongemakkelijk tijdens het kijken van de film... de 'geintjes' die deze tieners uithalen zijn echt ziek. Ik vind het ook niet echt een horrorfilm, maar idd een soort achtervolgingsfilm met veel viezigheid zoals mayo25 aangeeft. Geen aanrader.

Figurant
    1 van de 10 sterren

Standaard

De film viel mij ook erg tegen. Het was voor mij veel te wreed. Het begin had nog wel iets creepy-achtigs (vooral het stuk dat ze in de tent verblijven), maar daarna vervalt het al snel in een standaard kat-en-muis spel met te realistisch gebrachte gruwelijkheden. Ik vond het vaak gewoon vies. Ik zou dan eerder films als Ils (Them), The Strangers en Funny Games U.S. aanraden.

Crew
    8 van de 10 sterren

Standaard

Een gruwelijke film, maar wel een van de beste van de afgelopen tijd die ik heb gezien. De films The Strangers en Funny Games die Angelus noemt vind ík juist waardeloos. Deze film is realistisch en superspannend. En dan zijn het misschien af en toe toevallige gebeurtenissen, maar dat maakt voor de film niet uit. Een absolute aanrader voor de horror-liefhebbers.

Figurant
    7 van de 10 sterren

Standaard

Bijzonder spannende film met wel heel erg veel grof geweld, werd er beroerd van! Hij heeft me wel de hele tijd op het puntje van mijn stoel gehouden dus wat dat betreft wel een goede film!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten