The Twilight Saga: Eclipse (2010) Derde deel van de Twilight Saga waarin Bella moet kiezen tussen vampier Edward en weerwolf Jacob, terwijl vampier Victoria nog achter haar aan zit

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

7 van de 10 sterren (186 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 86 van 86

Discussie: Eclipse (2010)

Figurant
    1 van de 10 sterren

Standaard

Kristen Steward acteert ZO slecht !
    Het wicht kan alleen een beetje depressief naar de grond kijken, een beetje zuchten en on nodig aan der haar zitten.
    Echt zeer irritant.
    (en er gebeurd gewoon he-le-maal niks in de film, behalve wat gezeik over wie ze nou leuker vind bla bla bla en iets met een 400 jaar oude heks ofzo waarvan je toch wel weet dat ze gaat verliezen)
    Laatst gewijzigd door Movie-Addict; 15 January 2012 om 01:26

Runner
    1 van de 10 sterren

Standaard

@ Movie-Addict. Kristen Stewart vind ik juist het enige positieve in deze film, zij speelt haar rol erg goed maar de rest van de film en verhaal zijn in mijn ogen gewoon slecht!

Regisseur
    10 van de 10 sterren

Standaard

Ik was wederom onder de indruk van deze film, net als van de voorgaande delen New moon en Twilight. Heel goed uitgewerkt verhaal. Prachtig om te zien, die vete tussen de vampieren en weerwolven. In alle opzichten een superserie!

Figurant

Standaard

@ movie-addict..!!! Dezelfde gedachte hahaha..!!!

Figurant
    3 van de 10 sterren

Standaard

ietsjes beter dan deel 2, maar nog steeds heel slecht

Figurant

Standaard

Ik hoef niks aan te vullen op de woorden van Stephen King. Twilight is gewoon een serie die gaat over hoe belangrijk het is om een vriendje/vriendinnetje te hebben. The cast is uitermate slecht, inderdaad. De overloper, Robbert Pattinson heeft zich er bij mij in ieder geval niet populairder op gemaakt. Ik heb de boeken geprobeerd te elzen maar kwam er niet door heen. De karakters groeien ook niet. Je leerd totaal niks. De boeken zijn veel te klein. dan hoef je dus ook niet te verwachten dat de films goed zullen gaan. twilight gaat elke keer weer over hetzelfde! Kort gezegd ik ben het eens met @movie-Addict

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789

Regels voor berichten