Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Knappe film over rouwverwerking. Een kleine jongen gaat fanateik op zoek naar een aanwijzing om de dood van zjn vader (9/11) begrijpelijk te krijgen. Eigenlijk hetzelfde verhaal als Hugo maar Oskar zoekt een slot en Hugo juist een sleutel. Als je gaat vergelijken valt het door de wonderschone cinematografie ten voordele van Hugo uit, maar op zich is deze film ook heel mooi en speelt de jongen Thomas Horn fantastisch. Omdat het gedeeltelijk over 9/11 gaat ligt hier en daar het sentiment er iets te dik op (al die knuffelende Black's) maar een gevoelige snaar wordt zeker geraakt.
Het verhaal was niet echt mijn ding - bij momenten dacht ik echt naar een slechte "vrouwenfilm" te kijken.
Maar de ronduit schitterende vertolkingen - vooral van het jonge hoofdpersonage - maakte nog erg veel goed.
het is echt geen vrouwen film want als je zelf wat hebt mee gemaakt kan je het zelf ook verwerken ik heb zelf gehuild bij sommege stukken
Prachige film over autisme en rouw. Vijf sterren.
Vond het een goeie film met de nimmer ouder wordende Max von Sydow
Het is grappig te lezen dat sommige mensen op het web de jonge acteur Thomas Horn als slecht vertolkend beoordelen. Juist de manier waarop hij kijkt en spreekt, ligt dicht bij autisme.
(Met 'het web' bedoel ik andere websites dan deze uiteraard.)
Een erg mooie film. De hoofdrolspeler Thomas Horn speelde zijn rol erg goed.
Mooie film met een goed verhaal die vanaf het begin tot het einde blijft boeien.